Mobil-ringetoner-spil-dk
Fra : obak

Dato : 22-05-09 22:56

Jeg har været så utrolig dum via Facebook at komme til at melde mig til
mobile-ringetoner-spil.dk.

Jeg ønsker ikke at være medlem, men kan ikke få dem i kontakt. sms til den
virker ikke, mail til dem virker ikke, telefon til dem virker ikke.

Nogen der ved hvordan man slipper af limpinden ?

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-09 08:59

> [...]
> virker ikke, mail til dem virker ikke, telefon til dem virker ikke.
>
> Nogen der ved hvordan man slipper af limpinden ?
Det er vigtigt at du skriver www adressen rigtigt - har du skrevet
emailadressen rigtigt ?

www.mobil-ringetoner-spil.dk

Har du forsøgt -

For kunder:
Hvis du har brug for hjælp, kontakt:
E-mail: care@mobil-ringetoner-spil.dk eller biz@mobil-ringetoner-spil.dk
eller pr@mobil-ringetoner-spil.dk
Hotline: 69918573

ellers skal du bare have fat i
http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=mobil-ringetoner-spil.dk&submit.x=31&submit.y=6

det ser dog lidt tungere ud -

Så er der også

Sådan afmelder du servicen?
Hvis du ønsker at opsige dit abonnement, kan du gå til "Min Profil", efter
du har indtastet dit Mobiltelefon nummer og password for at deaktivere din
anmodning ved "Min Kampagne".For at aflyse Polytoner Klub, send "STOP PL"
til 1988. For at aflyse Truetones Klub, send "STOP TT" til 1988. For at
aflyse Tapet Klub, send "STOP WPP" til 1988. For at aflyse Temaer Klub, send
"STOP TH" til 1988. For at aflyse Spil Klub, send "STOP GD" til 1988. For at
aflyse Kærlighed Citat Klub, send "STOP LQ" til 1988. For at aflyse Sundhed
Tip Klub, send "STOP HH" til 1988. For at aflyse Horoskoper Klub, send "STOP
HC" til 1988. For at aflyse IQ Tip Klub, send "STOP IQ" til 1988. For at
aflyse Kendskab Klub, send "STOP KW" til 1988. For at aflyse Blandet
Polytone Klub, send "STOP MP" til 1988. For at aflyse Blandet Truetone Klub,
send "STOP MT" til 1988. For at afslutte eller aflyse ydelsen skal du sende
en e-mail til care@mobil-ringetoner-spil.dk eller kontakte vores
kundeservicemedarbejdere på 69918573. Standsningen vil træde i kraft ved
faktureringsperiodens slutning efter modtagelse af din
Standsningsunderretning.

Hvis alt glipper - så tag kontakt til Forbrugerstyrelsen og spørg hvad du
skal gøre -

Fra : obak

Dato : 23-05-09 16:01

> Det er vigtigt at du skriver www adressen rigtigt - har du skrevet
> emailadressen rigtigt ?
>
> www.mobil-ringetoner-spil.dk

Ja, jeg har skrevet mailadressen rigtig, klip og klister, men uden succes.

Har været forbi Sonofon i dag, her har jeg fået mail adressen på dem som
står bag.

Om det lykkedes ved jeg ikke.

Sonofon oplyser at selvom jeg opsiger mit abonnement så slipper jeg ikke for
at betale.