Bluetooth Headset med mini-usb?
Fra : Morten

Dato : 22-05-09 15:56

Jeg er ude efter et bluetooth headset til min HTC mobil - men for at undgå
at flyde over med opladere med diverse stik, ville jeg meget gerne have et
headset, der kan lade op via mini-usb, da jeg i forvejen bruger dette både
på min GPS, telefon og min kones telefon.

Findes der - og i givent fald hvilke -headsets, der lader op med dette
stik? - Taletid og standby er ikke 100% afgørende, da jeg vil kunne lade det
op, f.eks. når jeg kører i bil...

Morten
--
Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "du er en idiot" får
nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : nille

Dato : 23-05-09 16:27

"Morten" <news@klog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "du er en idiot" får

Hej
Jeg har et headset fra plantronic, som lades op med et mini-usb.
Mener headsettet hedder plantronic 655

nille

Fra : Morten

Dato : 02-06-09 16:28

"nille" <fam-egeberg@FJERNstofanet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Hej
> Jeg har et headset fra plantronic, som lades op med et mini-usb.

Jeg endte på en Jabra BT3010 - Oplader på miniusb og lover 10t/300t.

Fungerer fint !