Fra : Lyrik

Dato : 22-05-09 23:20

Fra: "Mahatma Nielsen" <atma@mail.tdc.dk>
Emne: Re: DF provokerer muslimer i Athen
Dato: 23. maj 2009 00:10

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
news:4a172093$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> Da alle problemer med uintegrerbare indvandrere jo som bekendt skyldes DF,
> er nedenstående ligeledes deres skyld.....
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-22528960.html
>
> --
> MVH. N_B_DK

DF svinet rev Koranen i stykker og trampede på Koranen. som du selv skriver
han "provokerede" .
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Så når en bog bliver revet i stykker har man ret til at gå amok i gaderne?
Ikke i civiliserede lande!! Så må man emigrere til uciviliserede lande hvor
man kan gå amok i gaderne og få ros for det!

Jens

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 22-05-09 23:57

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> writes:

> [...]
> gaderne? Ikke i civiliserede lande!! Så må man emigrere til
> uciviliserede lande hvor man kan gå amok i gaderne og få ros for

Nogle folk har kortere til voldelig adfærd end andre. Nogle hidser
sig op over hvordan man behandler en bestemt bog, andre hidser sig op
over at Brøndby har tabt til FCK (eller omvendt, for that
matter). Uanset om det er den ene eller anden latterlige årsag, er det
ikke et argument for at gøre en relativ lille andel af den arbitrære
gruppe til repræsentanter for gruppen som sådan.

Det pudsige er bare at DF går ind for fodbold til folket, desuagtet
at det er en sportsgtren der trækker en evindelig stribe af voldelige
optøjer efter sig :)

--
/Wegge

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 23-05-09 00:27

"Anders Wegge Keller" <wegge@wegge.dk> wrote in message

> Det pudsige er bare at DF går ind for fodbold til folket, desuagtet
> at det er en sportsgtren der trækker en evindelig stribe af voldelige
> optøjer efter sig :)

Der er sammenlagt nogle få hundrede erklæret voldelige hooligans i Danmark.
Det er vist ikke noget man kan bebrejde sporten som sådan. Jeg vil tro der
er mindst et par hundrede erklæret voldelige muhamedanere i enhver provinsby
i DK. Det er til gengæld noget der burde vække bekymring.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 23-05-09 06:40

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> [...]
> Danmark. Det er vist ikke noget man kan bebrejde sporten som sådan. Jeg
> vil tro der er mindst et par hundrede erklæret voldelige muhamedanere i

Og et par hundrede voldelige bonderøve for den sags skyld. Skal vi nedlægge
dansk landbrug af den grund?

Fra : *@ '

Dato : 23-05-09 08:27

On Sat, 23 May 2009 07:40:24 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message

>Og et par hundrede voldelige bonderøve for den sags skyld. Skal vi nedlægge
>dansk landbrug af den grund?

mere VÅS

for ikke at ville tage stilling til problemet

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Sten Schou

Dato : 23-05-09 00:40

"Anders Wegge Keller" <wegge@wegge.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Det pudsige er bare at DF går ind for fodbold til folket, desuagtet
> at det er en sportsgtren der trækker en evindelig stribe af voldelige

Nu er det ingen hemmelighed, heller ikke for dem, Hr. Keller, at de der har
skreget højest i sagen omkring fodbold, det er de populistiske
socialdemokrater, selv om i af en eller anden årsag mener, at lige netop
socialdemokrater IKKE kan være populister.
Hvad iturivning af bøger angår, så husker vi vel alle Poul Nyrups iurivning
af Anders Fogh Rasmussen bog, tilbage i 2001...........

Hilsen Sten

--
Any society that would give up a little liberty to gain a little security
will deserve neither and lose both.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 23-05-09 06:40

> [...]
> ikke et argument for at gøre en relativ lille andel af den arbitrære
> gruppe til repræsentanter for gruppen som sådan.

Nu "korrigerer" du virkeligheden væk. Knud Larsen vil helt sikkert føle sig
voldsomt provokeret over den urimelighed, du lige har leveret der.

> Det pudsige er bare at DF går ind for fodbold til folket, desuagtet
> at det er en sportsgtren der trækker en evindelig stribe af voldelige
> optøjer efter sig :)

Man har et synspunkt indtil der er flertal for et andet.

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-09 07:47

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
>
> Nu "korrigerer" du virkeligheden væk. Knud Larsen vil helt sikkert
> føle sig voldsomt provokeret over den urimelighed, du lige har

Nej, det vil jeg ikke, - han har hovedsagelig ret.

MEN, jeg kan godt garantere, at HVIS nogen ville trampe på en Koran på
Rådhuspladsen, så ville der komme en reaktion som ville få voldelige
fodboldfans til at ligne børnehavebørn i trodsalderen. OG ikke bare i
Danmark men i hele verden, - det kan vi vel blive enige om?

Jeg blev iøvrigt chokeret da en af de mest fornuftige muslimer jeg har læst,
skrev en artikel om at "en muligvis mishandlet Koran i Guantanamo, var
"langt mere alvorligt end tortur i Abu Ghraib" - og så kan I komme med den
med "islam er en religion som alle andre, og muslimer er stort set ikke
religiøse".

Mange er blevet dræbt i fx Pakistan, fordi en jaloux nabo har hævdet at en
kristen har mishandlet en side i en Koran, - og det har været gjort i hele
den muslimske historie, - mest i forhold til jøder, hvis ejendom man så har
kunnet plyndre.

Men det får velmenere jo hurtigt korrigeret væk fra historien, - jeg ser
lige, at en af de apologetiske islamforskere, jeg har flere af hans bøger,
skrev: "Efter flere hundrede års fredelig sameksistens, overfaldt de kristne
pludselig muslimerne i "det hellige land""
Altså, fredelig sameksistens er når man er blevet erobret, og tusinder af
byer er plyndret og brændt af, OG man derefter er blevet gjort til dhimmi,
som skulle aflevere så meget skat, at mange ligefrem døde af sult, -
aflevere skatten mens man får et slag i nakken, som det har været skikken i
1300 år.

Apologeter og velmenere lever i deres egen fantasiverden.

> Man har et synspunkt indtil der er flertal for et andet.

Skriver du til PiaK og til Otto Krag

Jeg aner naturligvis ikke hvad DF, eller noget andet parti, mener om
fodbold, - man talte om fodbold på Deadline i går, og jeg lukkede, emnet
interesserer mig overhovedet ikke.

Selv har jeg da forresten ment, at man skulle stoppe med fodboldkampe i den
kaliber der medfører nødvendig brug af store politi-ressourcer, - men jeg
blev klar over, at fodbold nærmest er en religion for mange mennesker, så
det kunne jeg godt glemme.

Og så kan du korrigere videre på din virtuelle virkelighed. Have a nice
redacting-day. Nu er der jo nye skudepisoder du skal have æltet væk

Fra : Kim2000

Dato : 23-05-09 08:05

"Anders Wegge Keller" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke et argument for at gøre en relativ lille andel af den arbitrære
> gruppe til repræsentanter for gruppen som sådan.

Det er også interessant at når nogle river en bog i stykker, så er det per
definition "DFér".

Fra : *@ '

Dato : 23-05-09 08:28

On Sat, 23 May 2009 09:05:01 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"Anders Wegge Keller" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse

>Det er også interessant at når nogle river en bog i stykker, så er det per
>definition "DFér".

Poul Nyrup DF'er !!!!!!!!!!!!!! ?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ivannof

Dato : 23-05-09 09:42

> [...]
>
> Det pudsige er bare at DF går ind for fodbold til folket, desuagtet
> at det er en sportsgtren der trækker en evindelig stribe af voldelige

Nu er fodbold ikke ophøjet til religion eller noget helligt endnu og Laudrup
er ikke Gud og elsket højere end kone og børn og det drejer sig om en fysisk
bog til en 20'er der er blevet skamferet.

Helt ærligt, stik manden en 20'er og lad os komme videre!

Hilsen Ivan

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 23-05-09 06:34

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> writes:

> [...]

> sådan. Jeg vil tro der er mindst et par hundrede erklæret voldelige
> muhamedanere i enhver provinsby i DK. Det er til gengæld noget der

Nu var det en kvalitativ overvejelse, så jeg vil ikke gå ind i en
trætte om antal.

--
/Wegge

Fra : *@ '