DF provokerer muslimer i Athen
Fra : N_B_DK

Dato : 22-05-09 23:01

Da alle problemer med uintegrerbare indvandrere jo som bekendt skyldes
DF, er nedenstående ligeledes deres skyld.....

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-22528960.html

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Mahatma Nielsen

Dato : 22-05-09 23:10

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> Da alle problemer med uintegrerbare indvandrere jo som bekendt skyldes DF,
> er nedenstående ligeledes deres skyld.....

> [...]

DF svinet rev Koranen i stykker og trampede på Koranen. som du selv skriver
han "provokerede"

Fra : Kim2000

Dato : 22-05-09 23:12

"Mahatma Nielsen" <atma@mail.tdc.dk> skrev i en meddelelse

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> DF svinet rev Koranen i stykker og trampede på Koranen. som du selv
> skriver han "provokerede"

Hvis man ikke skulle bruge en koran til at tænde op med, hvad fan sku man så
bruge den til?

Fra : N/A

Dato : 23-05-09 04:25

Fra : N/A

Dato : 23-05-09 04:25

Fra : N/A

Dato : 23-05-09 04:25

Fra : Per Rønne

Dato : 23-05-09 04:25

Sten Schou <dot@dotdot.com> wrote:

> "Anders Wegge Keller" <wegge@wegge.dk> skrev i meddelelsen

> Nu er det ingen hemmelighed, heller ikke for dem, Hr. Keller, at de der har
> skreget højest i sagen omkring fodbold, det er de populistiske
> socialdemokrater, selv om i af en eller anden årsag mener, at lige netop
> socialdemokrater IKKE kan være populister.

Ja, det sidste man skal gøre »på dagen« er da i hvert fald at gå på
værtshus; de vil jo være fyldt op af fodboldtosser.

Så for at undgå denne latterlige fodboldkamp må man holde sig hjemme ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 23-05-09 06:38

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
> Hvis man ikke skulle bruge en koran til at tænde op med, hvad fan sku man
> så bruge den til?

The eyes are open, the mouth moves, but Mr Brain has long since departed.

Fra : Thomas M

Dato : 23-05-09 08:20

Kim2000 wrote:

> Hvis man ikke skulle bruge en koran til at tænde op med, hvad fan sku
> man så bruge den til?

Hvad skal man bruge bibelen til?

--
/ Thomas

Fra : Kim2000

Dato : 23-05-09 08:40

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Hvad skal man bruge bibelen til?

I biblen - DNT - kan man læse at man skal opføre sig pænt. I Koranen kan
læse at du må voldtage børn, at du må plyndre, at du må slå ihjel og at du
skal undertrykke andre folk.

Den ene bog prædiker kærlighed og accept, den anden prædiker had og
intolerance. Kan du mon gennemskue hvilken bog der gør hvad og hvilken bog,
der bør pisses på og tørres røv med?

Desværre er det jo ikke sådan at musserne holder sig i muhammedanien, næh
svinene søger skam hertil for at udføre deres ugerninger.

Fra : Thomas M

Dato : 23-05-09 09:38

Kim2000 wrote:

> I Koranen
> kan læse at du må voldtage børn, at du må plyndre, at du må slå ihjel
> og at du skal undertrykke andre folk.

Seriøst? Har du nogle passager du kan citere noget af det fra?

> Den ene bog prædiker kærlighed og accept, den anden prædiker had og
> intolerance. Kan du mon gennemskue hvilken bog der gør hvad og
> hvilken bog, der bør pisses på og tørres røv med?

Står der ikke osse nogle andre lidt mere skumle ting i bibelen?

--
/ Thomas

Fra : *@ '

Dato : 23-05-09 09:49

On Sat, 23 May 2009 10:38:25 +0200, "Thomas M" <its@secret> wrote:

>Seriøst? Har du nogle passager du kan citere noget af det fra?

læs dog koranen hvis du absolut vil pippe med

der er masser af vers som beskriver hvorledes muhamedanere skal agere
over for alle ikke-muhamedanere

>Står der ikke osse nogle andre lidt mere skumle ting i bibelen?

i NT?
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-05-09 10:42

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen

> Seriøst? Har du nogle passager du kan citere noget af det fra?

Du kunne jo starte med følgende uddrag fra ikke blot Koranen, men dertil
også de for den regulære muhammedanisme (den i fundamentalistisk Islam
imannente, totalt kritikløse, dogmatiske dyrkelse af "profeten" Muhammed som
"det perfekte forbillede i eet og alt") mindst lige så vigtige Sira- og
Hadith-skrifter om ham....

http://prophetofdoom.net/Quotes_Overview.aspx

http://prophetofdoom.net/Islamic_Quotes.Islam

Velbekomme!

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Thomas M

Dato : 23-05-09 12:30

Anders Peter Johnsen wrote:

> http://prophetofdoom.net/Islamic_Quotes.Islam

Ubehageligt, og nogle ubehagelige mennesker der kommer ud af at lade sig
forføre af det gøgl.

--
/ Thomas

Fra : #2066

Dato : 23-05-09 15:12

On Sat, 23 May 2009 13:30:03 +0200, Thomas M wrote:

> Ubehageligt, og nogle ubehagelige mennesker der kommer ud af at lade sig
> forføre af det gøgl.

Ditto med orgiet af grusomhed i Bibelen:
<http://skepticsannotatedbible.com/cruelty/long.html>

Den bedste kur imod kristendom er at laese Bibelen, som Mark Twain sagde.

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-05-09 16:14

"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ditto med orgiet af grusomhed i Bibelen:
> <http://skepticsannotatedbible.com/cruelty/long.html>
>
> Den bedste kur imod kristendom er at laese Bibelen, som Mark Twain sagde.

Er det en sund fortrængningsmekanisme imod islam terror - at begynde at ævle
om noget fuldkommen rablende irrelevant?

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-09 16:55

On Sat, 23 May 2009 17:13:33 +0200, Martin Larsen wrote:

> Er det en sund fortrængningsmekanisme imod islam terror - at begynde at ævle
> om noget fuldkommen rablende irrelevant?

Lidt ligesom knægten, der lige er taget i butikstyveri, forsøger at
forsvare sig med "Men ham i den røde trøje gjorde det også", som om det
skulle have nogen relevans overhovedet.

Fra : *@ '

Dato : 23-05-09 17:59

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Er det en sund fortrængningsmekanisme imod islam terror - at begynde at ævle
>om noget fuldkommen rablende irrelevant?

har du endnu ikke lagt mærke til at hver eneste gang emnet er nogel af
alle de ubehagelige sider ved muhamedanismen der debateres, så er der
skribenter her i gruppen som gør alt for at afspore denne debat?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : El Trabajador

Dato : 23-05-09 20:38

" *@ '" <192@innvvalid.invalid> skrev i en meddelelse

> har du endnu ikke lagt mærke til at hver eneste gang emnet er nogel af
> alle de ubehagelige sider ved muhamedanismen der debateres, så er der
> skribenter her i gruppen som gør alt for at afspore denne debat?

"Gode mennesker" vil ikke høre sandheden om muhamedanismen og muhamedanerne,
thi dertil er den for ond og ubehagelig.
--
El Trabajador

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-09 16:58

#2066 wrote:

> Ditto med orgiet af grusomhed i Bibelen:
> <http://skepticsannotatedbible.com/cruelty/long.html>
>
> Den bedste kur imod kristendom er at laese Bibelen, som Mark Twain
> sagde.

Det er rigtigt, og det har 80% af danskerne også gjort, endog med det
fredelige NT. Læs dagens Kristeligt Dagblad.

Det samme kan jo ikke siges om verdens muslimer, som jo ENDOG for flere
landes vedkommende bruger GTs barbariske straffe i dag.

Er det noget du synes man bør arbejde heftigt på at fortrænge og forsøge at
bortforklare?

Fra : Kim2000

Dato : 23-05-09 17:10

"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ditto med orgiet af grusomhed i Bibelen:
> <http://skepticsannotatedbible.com/cruelty/long.html>
>
> Den bedste kur imod kristendom er at laese Bibelen, som Mark Twain sagde.

Du evner altså ikke at skelne mellem Ny Testamente og Gammel Testamente?

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 23-05-09 22:39

" *@ '" <192@innvvalid.invalid> writes:

> så kom igang

Rekvirer politiets døgnrapporter for det tidsinterval Kim angiver,
når han en gang hoster op med de data han lovede...

> kan fakta trænge ind

Fakta kan, men løse påstande, baseret på misforståelse af statistiske
data (er der iøvrigt ikke noget med at du ikke er så glad for
statistikker?) er bare snak.

> eller VIL du bare våse videre?

Nej, det klarer du fint selv.

--
/Wegge

Fra : *@ '

Dato : 24-05-09 08:11

On Sat, 23 May 2009 23:39:26 +0200, Anders Wegge Keller
<wegge@wegge.dk> wrote:

> Fakta kan, men løse påstande, baseret på misforståelse

faktafornægtelse igen

vil du i ramme alvor påstå at muhamedanere i danmark ikke er stærkt
overrepræsenterede i kriminalitetsstatistikkerne?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 23-05-09 22:41

" *@ '" <192@innvvalid.invalid> writes:

> On Sat, 23 May 2009 20:10:34 +0200, Anders Wegge Keller

> og så skal der lige lyves groft

Ja, men hvorfor er det du gør det?

--
/Wegge

Fra : *@ '

Dato : 24-05-09 08:11

On Sat, 23 May 2009 23:40:53 +0200, Anders Wegge Keller
<wegge@wegge.dk> wrote:

> Ja,

nemlig

hvor har du belæg for din ovenstående (løgnagtige) påstand?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : *@ '

Dato : 23-05-09 08:24

On Sat, 23 May 2009 00:11:52 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"Mahatma Nielsen" <atma@mail.tdc.dk> skrev i en meddelelse

>Hvis man ikke skulle bruge en koran til at tænde op med, hvad fan sku man så
>bruge den til?

forære den til AHW, han har helt tydeligt ikke den bog

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Petse

Dato : 23-05-09 01:53

Den Sat, 23 May 2009 00:11:52 +0200 skrev Kim2000:

> "Mahatma Nielsen" <atma@mail.tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man ikke skulle bruge en koran til at tænde op med, hvad fan sku
> man så bruge den til?

Til at tørre røv i.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 23-05-09 18:16

> [...]

> af alle de ubehagelige sider ved muhamedanismen der debateres, så er
> der skribenter her i gruppen som gør alt for at afspore denne debat?

Vi er nogle stykker, der stadig tror at jeres fordommes karakter kan
afsløres for jer, ved at i får tilstrækkeligt mange eksempler på ting
i betragter som værende fuldstændigt naturlige, har de samme
problemer, som dem i bruger til at lave ensidige generaliseringer mod
en bestemt befolkningsgruppering med.

Men det er svært at overbevise en paranoid om at det er en
psykologisk defekt :(

--
/Wegge

Fra : *@ '

Dato : 23-05-09 22:28

bevist endnu engang

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kim2000

Dato : 23-05-09 18:34

"Anders Wegge Keller" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

kan finde 10-12 eksempeler på mord, vold, voldtægt og røverier hver eneste
dag begået af musserne?? Ikke at det er overraskende, 70% af landets hårde
kriminalitet bliver begået af indvandrerne ifølge justitsministeriet.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-05-09 19:00

"Anders Wegge Keller" <wegge@wegge.dk> wrote in message

> Vi er nogle stykker, der stadig tror at jeres fordommes karakter

Fordomme? det er sjovt som I kan blive ved med at ævle om fordomme,
mange af de ting du omtaler som fordomme, bevises næsten hver dag.

Hvor meget skal der til før noget ikke er fordomme længere, men fakta?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 23-05-09 19:01

> [...]

> Ikke at det er overraskende, 70% af landets hårde kriminalitet
> bliver begået af indvandrerne ifølge justitsministeriet.

NÃ¥da! Var det den der blev publiceret den anden torsdag i uge 54?

--
/Wegge

Fra : *@ '

Dato : 23-05-09 22:31

<wegge@wegge.dk> wrote:

> Gør det! Så skal jeg give dig 400 tilfælde af det samme begået af
>danskere.

så kom igang

> Nåda!

ja da

kan fakta trænge ind

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 23-05-09 19:11

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> writes:

> "Anders Wegge Keller" <wegge@wegge.dk> wrote in message

> Fordomme? det er sjovt som I kan blive ved med at ævle om fordomme,
> mange af de ting du omtaler som fordomme, bevises næsten hver dag.

Din fordom bliver ved med at være en fordom, uanset hvor mange gange
du tror den bliver bevist. Du er nemlig slet ikke klar over hvad den
er.

Fra : *@ '

Dato : 23-05-09 22:33

<wegge@wegge.dk> wrote:

> Din fordom

stadig lige faktaresistent?

> I dit

ja sådan ser det ud

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : *@ '

Dato : 23-05-09 22:33

Fra : Volger Garfield

Dato : 23-05-09 22:51

<wegge@wegge.dk> wrote:

> Din fordom bliver ved med at være en fordom, uanset hvor mange gange
>du tror den bliver bevist. Du er nemlig slet ikke klar over hvad den
>er.

Selvom man har en fordom, kan den da godt være korrekt!

> I dit tilfælde skal du holde op med at bilde dig selv ind at det kun
>er muslimer der begår kriminalitet.

Din fordom må så være, at ikke kun muslimer begår kriminalitet?

Volger