Kniv eller gaffel
Fra : Ukendt

Dato : 22-05-09 18:23

citat:

»Men vi vil heller ikke lukke begge øjne«, siger Henrik Bech, og fortsætter:

»Man kan nok godt selv regne ud, hvilken del af samfundet, de kommer fra«.

Opfordrer til fest

Hvert forår strømmer tusindvis af mennesker til Aalborg for at deltage i det
årlige karneval, og politiet opfordrer folk til at holde den gadefest, de er
kommet for.

»Men hvis folk ser nogen, der står med en kniv eller en pistol, skal de
ringe til politiet omgående«, siger Henrik Bech. "

--------

Ihh hvor det går fremad mod fred og fordragelighed, og er der småproblemer,
så kan de korrigeres væk senere.

Fra : vvv

Dato : 23-05-09 06:39

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> --------
>
> Ihh hvor det går fremad mod fred og fordragelighed, og er der
> småproblemer, så kan de korrigeres væk senere.

Hvad er det du vil sige?
Politiet opfordre folk til at holde fets under karnevallet, det er vel meget
fornuftigt!

vv

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-09 07:11

vvv wrote:
> [...]
>>
> Hvad er det du vil sige?
> Politiet opfordre folk til at holde fets under karnevallet, det er

Jeg vil bare sige, at den med at "tingene er som de altid har været" - den
holder ikke en meter, desværre er meget ved at gå i lort, - og jeg hørte
politiet i går senere end posten, fortælle, at nu render alle og enhver
rundt med pistoler, IKKE kun bandemedlemmer.
Man er blevet langt mere rå, - og det er jo trist. Vi har så kun CRL og
Balvig til at trøste os, - ved at korrigere virkeligheden væk på en eller
anden snedig måde.

Desværre fjerner variabel-ekvilibrisme i statistikker jo ikke de kedelige
udviklinger i samfundet.