Unge indvandrere rammer plet.
Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 22-05-09 08:42

http://ekstrabladet.dk/112/article1171274.ece

Hvorfor kan de ikke skyde nogen afviste irakere istedet?

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-09 09:50

"N E i L -+- D A N E L A W" <æ@ø.å> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/112/article1171274.ece
>
> Hvorfor kan de ikke skyde nogen afviste irakere istedet?

Eller nogle afvigende danskere?

- Jensby

Fra : N_B_DK

Dato : 22-05-09 10:09

"Jan Bang Jensby" <jansnabelabang-jensby.dk> wrote in message
> Eller nogle afvigende danskere?

Du har et ønske om at dø?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : hanzen

Dato : 22-05-09 10:42

"N E i L -+- D A N E L A W" <æ@ø.å> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/112/article1171274.ece
>
> Hvorfor kan de ikke skyde nogen afviste irakere istedet?

Fordi de gemmer sig bag kirkens tykke mure
--
hilzen
hanzen

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-09 11:28

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i meddelelsen

> "N E i L -+- D A N E L A W" <æ@ø.å> skrev i en meddelelse

> Fordi de gemmer sig bag kirkens tykke mure

Vi har ikke dødsstraf i Danmark og selvom du og din bande af løsslupne
Vridsløse-fanger ønsker det (det er jo derfor I stemmer på DF), så
kommer den ikke igen lige med det samme.

Hvis politiet ville det, kunne de den dag i dag gå ind i kirken og
anholde dem alle, sætte dem på et fly til Irak og så ville den potte
være ude, for det er jo netop det der er kendetegnende for DFs
underyderpolitik: snuptagsløsninger uden hensyn til noget eller nogen
som helst. Ingen medmenneskelighed, ingen tvivl om eget værd, ingen
tvivl om at man gør vold på almindelig anstændighed - irakerne er for DF
og dets slæng kun undermennesker der - ligesom i Hitlertyskland - blot
skal udryddes.
At tro at du er i stand til selv at tænke og forvente at du har nogen
som helst medfølelse med mennesker i nød, vil være naivt.

Jeg gad vide hvorfor du staver dig som Hanzen med Z- mon det ikke er
fordi du

1. tænker på det hedengangne Fremskridtspartiet der jo havde Z som
valgbogstav
2. tænker på Nazi-Jonni - hvor ordet "nazist" også indeholder et z.
3. måske en kombination af begge dele.

Fra : Mahatma Nielsen

Dato : 22-05-09 14:06

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse
> [...]
> valgbogstav
> 2. tænker på Nazi-Jonni - hvor ordet "nazist" også indeholder et z.

Nogle betaler gode menneskepenge og får ændret bogstaver i deres navne hos
numerolog. Er det derfor du staver dit navn sådan.

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-09 20:35

"Mahatma Nielsen" <atma@mail.tdc.dk> skrev i meddelelsen

> Nogle betaler gode menneskepenge og får ændret bogstaver i deres navne
> hos numerolog. Er det derfor du staver dit navn sådan.

Jeg har ikke brug for numerologer og andet overtroisk bavl. Jeg tror
heller ikke på Gud eller andre fantasivæsener., så når jeg staver mit
navn som jeg gør, så er det fordi det ER mit navn. Andet og mere er der
ikke i det.

At du kalder dig Mahatma Nielsen, altså smykker dig med en indisk
ærestitel, virker ikke overbevisende. Tror du at en virkelig "Mahatma"
vil komme med den slags udfald som du gør?

Hvis der er nogen der smykker sig med lånte fjer, så er det vist snarere
dig er ikke vil vedkende dig dit rigtige navn offentligt (her).

Fra : hanzen

Dato : 22-05-09 14:07

> [...]
>
> Vi har ikke dødsstraf i Danmark og selvom du og din bande af løsslupne
> Vridsløse-fanger ønsker det (det er jo derfor I stemmer på DF), så kommer

?? Rolig nu. Tag din medicin.

> [...]
> vold på almindelig anstændighed - irakerne er for DF og dets slæng kun
> undermennesker der - ligesom i Hitlertyskland - blot skal udryddes.

Og du kan ikke se forskel på et lands legale borgere og nogle vildt fremmede
der imod alle regler opholder sig et sted hvor de intet har at gøre?

> At tro at du er i stand til selv at tænke og forvente at du har nogen som
> helst medfølelse med mennesker i nød, vil være naivt.

Jamen du er da naiv. Naivist (eller hallalidiot hvis du foretrækker det.)

> Jeg gad vide hvorfor du staver dig som Hanzen med Z- mon det ikke er
> fordi du
>
> 1. tænker på det hedengangne Fremskridtspartiet der jo havde Z som
> valgbogstav

Nej

> 2. tænker på Nazi-Jonni - hvor ordet "nazist" også indeholder et z.

Nej

> 3. måske en kombination af begge dele.

Nej

3 fejl ud af 3 mulige.
Flot Arne. Du holder standarden helt nede på tumbegrænsen.
Hvorfor er Wilstrup med W?
Dobbelt så vanvittig?
--
hilzen
hanzen

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-09 20:40

> "Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse

> ?? Rolig nu. Tag din medicin.

Tyv tror hver mand stjæler.

> Og du kan ikke se forskel på et lands legale borgere og nogle vildt
> fremmede
> der imod alle regler opholder sig et sted hvor de intet har at gøre?

De har lov til at være i kirken - så hvad bygger du dit vrøvl på?

> Jamen du er da naiv. Naivist (eller hallalidiot hvis du foretrækker
> det.)

Næ, jeg er hverken naiv eller hallalidiot, hvad du så end mener med det.
Til gengæld er det tydeligt for enhver hvilken ekstremistisk ideologi du
hylder - den var på mode for omkring 70 år siden.

> Nej

> Nej

> Nej
>
> 3 fejl ud af 3 mulige.
> Flot Arne. Du holder standarden helt nede på tumbegrænsen.
> Hvorfor er Wilstrup med W?
> Dobbelt så vanvittig?

Næ, for det er mit navn - sådan staves det. Men jeg er overbevist om at
du ikke hedder Hanzen, men blot Hansen.

Ingen ved sine fulde fem ville stave det med z med mindre mine forslag
gør sig gældende.

Så nej, min standard er ikke så nær ved din, der ikke er undertruffet af
nogen.

Fra : hanzen

Dato : 22-05-09 20:49

> "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i meddelelsen

> Tyv tror hver mand stjæler.

> De har lov til at være i kirken - så hvad bygger du dit vrøvl på?

Lov til at være i kirken?
De har ikke en gang lov til at være i landet.

> [...]
> hylder - den var på mode for omkring 70 år siden.

> Næ, for det er mit navn - sådan staves det. Men jeg er overbevist om at du

Godt gættet.
Men jeg har også Z i mit navn - derfor kombinationen.
Der er jo mange Hansener
Heldigvis er Wilstrupperne en minoritet.

> [...]
> sig gældende.
>
> Så nej, min standard er ikke så nær ved din, der ikke er undertruffet af

Fortsæt du bare i den drømmeverden.
Du har vel ikke andet.
--

hilzen
hanzen

Til statsministeren (16/8 04) af:
Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg,
der
angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-09 22:42

> Fortsæt du bare i den drømmeverden.
> Du har vel ikke andet.

Med andre ord, du føler dig truffet? Fint!

Fra : hanzen

Dato : 23-05-09 09:13

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse
> "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i meddelelsen

> Med andre ord, du føler dig truffet? Fint!

Nu har du selv langt om længe indset at du ingen argumenter har,
Fint.
--
hilzen
hanzen

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-09 09:31

> "Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse

> Nu har du selv langt om længe indset at du ingen argumenter har,
> Fint.

Jeg har en masse argumenter - men de går hen over hovedet på dig, da de
er alt for begavede til at du fatter dem.
Og så ikke mere fra min side, da det at svare dig jo bare er at svare
en der går i tomgang - EOD.

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-09 09:37

On Sat, 23 May 2009 10:30:56 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
> er alt for begavede til at du fatter dem.
> Og så ikke mere fra min side, da det at svare dig jo bare er at svare

ROTFLMAO. Wilstrup blev sat til vægs, IGEN.

Fra : hanzen

Dato : 23-05-09 10:19

> [...]
> alt for begavede til at du fatter dem.
> Og så ikke mere fra min side, da det at svare dig jo bare er at svare en

Du HAR altså ingen argumenter.
Du er en sølle korannazistsympatisør.
--
hilzen
hanzen

Fra : N_B_DK

Dato : 22-05-09 21:06

"Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote in message
> Tyv tror hver mand stjæler.

Så når du siger:

mener du faktisk dig ?

> Næ, jeg er hverken naiv eller hallalidiot, hvad du så end mener med
> det. Til gengæld er det tydeligt for enhver hvilken ekstremistisk
> ideologi du hylder - den var på mode for omkring 70 år siden.

Og den du hylder døde i 91.

> Så nej, min standard er ikke så nær ved din, der ikke er undertruffet
> af nogen.

Undertruffet? endnu et opfundet ord af Willieboy.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.