Andeboullion
Fra : Nana

Dato : 22-05-09 22:31

Hej gruppe...

Jeg kan ikke længere finde mit ynlingsboullion. Det drejer sig om en lille
sort rund plastikdåse, med en hvid stiliseret and på etiketten. Kommer fra
mærket Oscar, hvilket står med orange skrift. Jeg kan sagtens finde fiske,
grøntsags og andre slags fra det mærke, men ikke and. Jeg har kigget i
Superbest, Føtex, Netto og Rema1000.
Ved i hvor jeg kan købe det?

Mvh. Nana

Fra : paladsrevolution@gma~

Dato : 22-05-09 18:01

On 22 Maj, 23:30, "Nana" <n...@phobiasild.dk> wrote:
> [...]
> mærket Oscar, hvilket står med orange skrift. Jeg kan sagtens finde fiske,
> grøntsags og andre slags fra det mærke, men ikke and. Jeg har kigget i

Nærliggende tanke er at det er et produkt der er sæsson betinget...

Tanke nr 2 - hvorfor ikke prøve at kontakte producenten
http://www.oscar.dk/ooizzCMS/DA/omoscar/kontakt

Fra : thl

Dato : 23-05-09 06:28

"Nana" <nana@phobiasild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mærket Oscar, hvilket står med orange skrift. Jeg kan sagtens finde fiske,
> grøntsags og andre slags fra det mærke, men ikke and. Jeg har kigget i

Så den i går i Super Bæst

mvh
Thoebjørn

Fra : Max

Dato : 23-05-09 08:36

Hej Nana

> Ved i hvor jeg kan købe det?

Mener at kunne huske at den står i Metro.

--
Mvh Max

Fra : padre

Dato : 23-05-09 12:26

> Mener at kunne huske at den står i Metro.

I hvert fald den i Kbh ved Sluseholmen. Mener bestemt også at min lokale
superbest har den, ligesom man plejer at kunne finde den i Irma.

--
padre

Fra : Michael Knudsen

Dato : 23-05-09 10:55

On May 22, 11:30 pm, "Nana" <n...@phobiasild.dk> wrote:

> Ved i hvor jeg kan købe det?

Det findes hos Super Best i Randers. Måske er det ikke hele Super Best
kæden, der fører det.

--
Michael Knudsen