Sejlads i exotisk farvand - Philippinnes
Fra : Hans Nielsen

Dato : 22-05-09 00:56

Gunstige lejemuligheden for "WHITE HOUE" Philippines - http://www.hans-dk.com

- tag evt. et par rigtige venner med ?

---------------------------------------------------------------------------­-----------------------------------------------------

Aage Hansen, Haderslev (Sydbank, Peberlyk, 6200 Aabenraa): (april
2009).

"Er hjemme igen efter den mest fantastiske ferie nogensinde. Glem
alt
om charter ferie, det her overskygger alt andet. Det er fuldstændig
syret.

Kæmperos til Jocelyn og Willy for ekstraordinær kvalitetsservice og -
madlavning. Vi kommer igen".

Du er velkommen til at ringe til mig på +45 5194 4525 mellem kl. 18
-
20.

. Se mine skønne billeder fra Filippinerne fra dette link:
http://picasaweb.google.com/aache1/Filippinerne2009?authkey=Gv1sRgCKa...

---

Hans J. Nielsen (ejer) - tlf. +45 6170 5398

Fra : blueocean

Dato : 26-05-09 00:57

On 22 Maj, 07:56, Hans Nielsen <hansnielsen...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> ---
>
> Hans J. Nielsen (ejer) - tlf. +45  6170 5398

Hej får internal server error ved dit link, kunne godt se som om det
ikke virker. ???

Gert

Fra : oh

Dato : 26-05-09 18:27

"Hans Nielsen" <hansnielsen.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

tænk hvis alle der har et sommerhus, vil reklamere i en NG for fritid og
sejlads.
dit bræk og sikkert underbetalte mennesker bør du holde væk fra denne NG

Fra : Torben Bach

Dato : 26-05-09 20:39

oh wrote:
> [...]
> og sejlads.
> dit bræk og sikkert underbetalte mennesker bør du holde væk fra denne

JEPS - bortset fra dit sprogbrug

Mvh
Torben

--
\\\\////
(@@)

Fra : oh

Dato : 26-05-09 21:41

jaah indrømmet - burde være mere stueren

Hans Olsen
Thyrasvej 30
6600 Vejen
61627472