STJÅLET SCOOER HJÆLP
Fra : GK

Dato : 22-05-09 17:46

HEJ DER UDE JEG HAR FÅET STJÅLET MIN KÆRE SCOOTER EN ORANGE GILERA RUNNER SP
MODEL 2000 ,, NR PL ( HV197 ) FRA TORVET I NIBE , DEN HAR EN KNUST
FORLYGTE OG ER LAPPER LIDT SAMMEN EFTER ET UHELD MED GLASFIBER SPARTEL
FORAN SÅ DEN ER MEGET LET AT KENNE PÅ LAPPERIET OG SÅ ER DEN LIDT SKRAMMET
PÅ SIDERNE OG PLASTEN ER ISTYKKER HIST OG PIST .. HVIS I SKULLE SE ELLER
HØRE OM SÅDAN EN SÅ SEND MIG EN MAIL GKI@MAIL.DK ELLER RING TIL POLITIET
SÅ DE KAN TJEKKE DEN UD . JEG HAR SELVFØLGELIG MELDT DET TIL POLITIET JEG
GIVER EN PÆN FINDELØN TIL DEN DER KAN SKAFFE MIG MIN SCOOTER TILBAGE ,, DER
KØRER IKKE MANGE AF DEN MODEL RUNDT SÅ SER DU SÅDAN EN SÅ KAN DET VÆRE MIN
SCOOTER ,,, HÅBER PÅ I VIL HJÆLPE MIG

MVH GERT

Fra : Søren

Dato : 22-05-09 19:03

til venstre på tastaturet sidder der en knap hvorpå der står 'Caps Lock'.
Tryk på den een gang og skriv så pænt videre...

håber du finder din scooter, dog er dette en motorcykelgruppe,
og ikke en opslagsplads for stjålne scootere...

Søren

Fra : GK

Dato : 22-05-09 21:12

"Søren" <a@a.com> skrev i en meddelelse
> [...]
MIN

> det var for at sprede mig lidt da motorcykler jo også kommer meget omkring
,, jeg er bare så ked af at have fået stjålet min scooter ,, jeg ville ogaå
gerne hjælpe en der hade fået ´stjålet sin motorcykel det må være endnu
værre da de jo koster en del mere .. men følelsen er nok den samme ,,
hvorfor netop lige mig , hvad er det der får folk til at stjæle ,,

Fra : Flemming Disc

Dato : 22-05-09 21:51

"GK" <piesel@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> værre da de jo koster en del mere .. men følelsen er nok den samme ,,
> hvorfor netop lige mig , hvad er det der får folk til at stjæle ,,

Hej Gert
Jeg syntes at det er ok at du efterlyser her, selvom det er for motorcykler.
Vi er dog begge på to hjul, så der skulle vi vel nok kunne hjælpe henanden.
Jeg kan nok ikke hjælpe her fra Lolland af, anden end med trøstene ord om,
at jeg håber at du får fat i den igen.
Men det hjælper ikke selvom man er sur med "capslock"
Held og lykke ...og for mig gør det ikké noget at tyven får et blåt øje

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-09 14:59

Hop over i dk.fritid.knallert..

Fra : Per Christiansen

Dato : 23-05-09 19:49

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> Hop over i dk.fritid.knallert..

Det er helt fint at smutte forbi her. håber du finder den

Fra : Bo Nielsen

Dato : 25-05-09 07:20

Per Christiansen skrev:
> "Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Det er helt fint at smutte forbi her. håber du finder den

Enig! Skal gerne holde øje med den - kommer af og til den vej ud.
Kender fornemmelsen alt for godt, fik selv neglet YBR'en sidste år

Kig i buskadser og baggårde i nærheden, det er ikke sikkert tyven skulle
særligt langt, og med din beskrivelse af knallerten er den nok ikke
stjålet med videresalg for øje. Sikkert et par lokale knægte der kedede
sig eller ikke havde til en taxa hjem fra byen.

Håber du finder den.

ScooterBo

Fra : GK

Dato : 25-05-09 14:56

"Bo Nielsen" <bonielsennrsb@3mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stjålet med videresalg for øje. Sikkert et par lokale knægte der kedede
> sig eller ikke havde til en taxa hjem fra byen.

nej jeg tror det ikke for den var i retlås og det var søndag eftermiddag
mellem 15 og 18 ,, jeg er sikker på at det var planlgt tyveri ,,, for den er
ikke til at håndtere i retlås og den vejer da små 100 kg . så det ligner en
varevogn eller noget i den retning og jeg har skam finkæmmet byen og sagt
det til alle jeg kender . .og meldt det til politiet ,,og så sagt det her i
grupperne hvor vi jo er i nogenlunde samme båd med vores( knallert /
motorcykler ) for følelsen er jo den samme ,man har virkelig lyst til at
banke de tyve sønder og sammen ,,, men jeg vil nu heller have min scooter
tilbage og så må politiet jo tage sig af resten .....jeg kan jo håbe på at
folk her inde måske ser den og så ringer til politiet eller får fat i mig
,,selv om der jo er meget lille chance ,, for at det sker ,, men man har
da lov at håbe på et mirakel og der er da også en skilling til ham eller
hende der kan bringe den tilbage ,

mvh GK

Fra : Bo Nielsen

Dato : 25-05-09 15:12

> [...]
> ,,selv om der jo er meget lille chance ,, for at det sker ,, men man har
> da lov at håbe på et mirakel og der er da også en skilling til ham eller

Styrlåsen alene er bestemt ingen garanti mod, at den kan køres derfra!
På YBR'en var den ganske enkelt rykket ud, da jeg fandt den. Hvordan
den ellers er blevet startet, da den blev stjålet, skal jeg ikke gøre
mig klog på, og der er jo heller ingen grund til at lægge "go'e ideer"
ud på NG til inspiration :-/ Men jeg har dog ladet mig fortælle, at det
på de fleste scootere og små motorcykler kan lade sig gøre på
forholdsvis kort tid, hvis man ved hvad man har med at gøre

ScooterBo