Køb af ny computer
Fra : Bobber

Dato : 22-05-09 08:59

Jeg har besluttet mig for at når jeg får mine SP penge vil jeg købe mig
en stor og kraftig computer men hvad skal jeg købe.. Jeg har nogle krav,
den skal være total eller næsten lydløs da den skal stå i en stue, den
skal være færdig samlet eller mærke vare, det gør ikke noget at den kan
spille et spil en gang i mellem, og når den nu skal så i en stue siger
konen den også skal være pæn og smart at se på.. Pris max 7000 kr.. Kom
gerne med nogle link også gerne med nogle til svenske computer butikker
hvis det kan betale sig at bestille der fra

Fra : simon

Dato : 22-05-09 09:18

Bobber skrev:
> [...]
> gerne med nogle link også gerne med nogle til svenske computer butikker
> hvis det kan betale sig at bestille der fra
Hej.
Kik på een af Dells computere - de er meget støjsvage.
Jeg har nu kørt med en sådan i flere år uden problemer.
Du kan sagtens finde en Dell, der passer dig i størrelse.

Pas på med at købe i Sverige.
Kender een, der købte i Sverige - da han skulle installere
windows fra preinstallationen. kunne han kun installere den
med svensk sprog i system - det var surt, så han måtte investere
i en ny windows på dansk.

mvh
Simon

Fra : J

Dato : 22-05-09 09:26

"simon" <nyhed.xxxx@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> windows fra preinstallationen. kunne han kun installere den
> med svensk sprog i system - det var surt, så han måtte investere

Med en smule omtanke kunne man måske have forudset dette ved køb af en
computer i Sverige.

Fra : Hagar

Dato : 23-05-09 07:17

"Bobber" <bobberman---SLET---@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle link også gerne med nogle til svenske computer butikker hvis det kan

Vi er flere der er enormt glade for vore computere som er købt hos TopData,
så prøv at kig på dem.
http://www.topdata.dk/

Hagar

Fra : N_B_DK

Dato : 24-05-09 10:21

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message
> Vi er flere der er enormt glade for vore computere som er købt hos
> TopData, så prøv at kig på dem.
> http://www.topdata.dk/

Det lyder ikke ret meget af reklame det der....

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Hagar

Dato : 24-05-09 16:56

> Det lyder ikke ret meget af reklame det der....
>
> --
> MVH. N_B_DK
>
> HP MSA20 kabinet købes.

Jeg har ikke noget imod at reklamere for gode steder at handle, har du ?

Hagar

Fra : N_B_DK

Dato : 25-05-09 07:29

> Jeg har ikke noget imod at reklamere for gode steder at handle, har
> du ?

Ikke hvis man henviser til en bestemt maskine, men bare at slynge en web
adresse ud, er imho for nemt, så kan man ligeså godt linke til google.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Hagar

Dato : 25-05-09 14:49

->

> Ikke hvis man henviser til en bestemt maskine, men bare at slynge en web
> adresse ud, er imho for nemt, så kan man ligeså godt linke til google.

> [...]

Det vil sige at du vil have jeg skulle linke til alle de maskiner folk har
købt, som jeg kender, og risikere at det ikke falder i spørgerens smag ? Nu
kan han gå på siden og finde netop det der behager ham, hvis det da behager
ham at handle der.
Et eller andet sted, så fornemmer jeg at du er en der er lidt ked af at det
ikke var din biks der blev linket til.

Hagar

Fra : N_B_DK

Dato : 25-05-09 18:58

> Et eller andet sted, så fornemmer jeg at du er en der er lidt ked af
> at det ikke var din biks der blev linket til.

Min biks?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : CC

Dato : 26-05-09 19:12

"Bobber" skrev i meddelelsen
> [...]
> nogle link også gerne med nogle til svenske computer butikker hvis det kan

Prøv her
http://www.visionmediacenter.dk/
eller her
http://www.electrola.dk/shop/cms-11.html

tror desværre, at du skal finde et par tusindlapper mere for at få det KG
(kone godkendt)

Alternativt prøv i dk.teknik.htpc det kan være der her, er nogle der kender
gennemvejene .....-)