Scannerinstallation i w2kpro
Fra : Lars Ridder

Dato : 30-07-01 23:45

Jeg har en Scan Express 600 SEP, som jeg købte for 4 år siden i Fona.
Jeg har haft den installeret i Windows 95/98 uden problemer.
Nu har jeg opdateret til Win2000 Pro og har kørt det samme
installationsprogram som tidligere.
Programmet melder alt i orden, men scanneren fungerer ikke.
Scanneren viser sig ikke i "Scanners and Cameras" menuen
og er ikke tilgængelig fra nogle programmer.
Findes der en driver til W2k for denne (uddaterede) scanner,
eller er der en anden løsning?
Enhver hjælp er velkommen med tak.

Mvh. Lars Ridder

Xpost i oversættelse til alt.computer.drivers og
alt.computers.drivers.wanted

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 31-07-01 01:23

Hmm hvilket firma har lavet den scanner??

Mvh

Christian

Fra : Rene Erichsen

Dato : 31-07-01 07:02

Prøv selv at finde den på www.driverzone.com

Jeg tvivler dog. Du vil sandsynligvis kun kunne finde den "gamle" driver til
95/98.

Overvej at købe en ny USB-scanner(700 kr.) Du kan sagtens få en skilling for
den gamle.

mvh Rene

Fra : Lars Ridder

Dato : 31-07-01 13:34

Jeg har løst problemet: Jeg fandt en driver hos Mustek (som har produceret
scanneren).
Den er skrevet til en nyere scanner men fungerer. Dog meget langsommere, men
også med en bedre billedkvalitet. Det kan jeg leve med....
Tak for opmærksomheden.

Mvh, Lars Ridder