kalender
Fra : baskholm

Dato : 12-03-09 06:48

Jeg har mistet mine "dage", kalenderen op nettet. Er der en venlig
skæl der kan hjælpe med at genfinde den?

Børge Askholm

Fra : Sv. Haakon Jensen

Dato : 12-03-09 18:34

Prøv her: http://www.dis-danmark.dk/program/hprogram.asp
nederst på siden
Hilsen
Svend Haakon

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 13-03-09 12:15

"Sv. Haakon Jensen" <sv-haa@orumnet.dk> skrev i meddelelsen
> Prøv her: http://www.dis-danmark.dk/program/hprogram.asp

Der findes mange gratis kalenderomregnere/ dagudregnere mv på nettet.
Søg på det ønskede sprog (fx "julianischer kalender" rechner).

--
Poul E. Jørgensen

Fjern de to A'er hvis du svarer per e-mail.
Remove the two A's when replying by e-mail.