Dansk FTP server
Fra : Isak Lyberth

Dato : 30-07-01 22:28

Jeg har brugt de varme dage, hvor jeg ikke kunne klare at gå ud, til at
oversætte beskedderne i PureFTPd ftp server
(http://pureftpd.sourceforge.net). De danske beskedder er med i version
0.99 og op.
Et par grafiske administrationsværktøjjer er også oversat, KCMPureftpd til
KDEs Kcontrol (kan findes i cvs, og i version 0.6 der er lige om hjørnet)
og Puregui som godt nok er i en version 0.0.1, men nok skal blive
interesant. Her er oversættelsen endnu ikke inkluderet, da vedligeholderen
er på ferie)

Alle pakker kan hentes på: http://pureftpd.sourceforge.net

Med venlig hilsen
Isak

Fra : Anders Johannsen

Dato : 01-08-01 22:16

In article <yik97.5459$lh7.285084@news010.worldonline.dk>, "Isak Lyberth"
<ily@vejlehs.dk> wrote:

> Jeg har brugt de varme dage, hvor jeg ikke kunne klare at gå ud, til at
> oversætte beskedderne i PureFTPd ftp server
> (http://pureftpd.sourceforge.net).

Skomager, bliv ved din læst!

/A

Fra : Byrial Jensen

Dato : 02-08-01 17:57

Isak Lyberth <ily@vejlehs.dk> skrev:
> Jeg har brugt de varme dage, hvor jeg ikke kunne klare at gå ud,
> til at oversætte beskedderne i PureFTPd [...], KCMPureftpd [...]
> og Puregui [...].

Der er en mailingliste for personer som laver oversættelser af
programmer mv. hvor vi diskuterer tingene og giver hjælp og
inspiration til hinanden, laver korrekturlæsning osv. Hvis du har
lyst til at deltage, så skriv til dansk@klid.dk. Se også f.eks.
<http://www.klid.dk/dansk/oversaet.html>.