Ny HD i Toshiba Satellite 2180 CDT
Fra : Jørgen Lyng Nielsen

Dato : 30-07-01 22:19

Jeg vil gerne have en større HD end de 4,3 GB den er født med. jeg kan få en
far toshiba selv men det koster 3500 kr. plus moms men jeg ved ikke hvordan
jeg ændre bios til den nye HD eller om det er nødvendig osv. men jeg syntes
at 3500 er noget i overkanten for 12 GB. eller hvad ???

hvad syntes i / er der en der har en løsning
På forhånd tak.

Hilsen Jørgen

Fra : Uni Bull

Dato : 04-08-01 19:05

"Jørgen Lyng Nielsen" <jlyn_fjern_dette_@privat.dk> skrev i en meddelelse
[klip]
> men jeg syntes at 3500 er noget i overkanten for 12 GB. eller hvad ???
>
> hvad syntes i / er der en der har en løsning

Er det ikke en almindelig 2½"-disk du skal bruge - IBM DeskStar 20GB fås for
godt 1500,-
--
Uni Bull
København K