iPhone og MMS
Fra : Ukendt

Dato : 19-05-09 20:25

Er det rigtigt at man hverkan kan sende eller modtage MMS på en iPhone?

Fra : Chano Andersen

Dato : 19-05-09 22:10

Stone wrote:
> Er det rigtigt at man hverkan kan sende eller modtage MMS på en iPhone?

Var det ikke en af de features der var med 3g udgaven? Har da hørt det
skulle være muligt, kan så godt være det bare være hva' der kom med i
næste firmware version...

Men det er rigtigt at det i hvert fald ikke var muligt i første udgave.

- Chano Andersen

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 19-05-09 23:16

Stone wrote:
> Er det rigtigt at man hverkan kan sende eller modtage MMS på en iPhone?

Ja, der er også en del andre ting du ikke kan som standard... F.eks.
tage video, eller bruge din som mobilt 3G modem til din PC, eller
streame musik via bluetooth.

iPhone er en god lille lommecomputer, kombineret med en meget skrabet
telefon/kamera.

Fra : Pico

Dato : 20-05-09 00:08

Esben von Buchwald wrote:

> [...]
> streame musik via bluetooth.
>
> iPhone er en god lille lommecomputer, kombineret med en meget skrabet

Telefonen er da udemærket I den software der kommer til sommer. ver. 3,
bliver bl. andet MMS tilgængelig, copy/paste og bedre opløsning på billeder
(hvordan de så laver det?).
Hvis du gider at se en presentation af opgraderingen til ver. 3 kan du se
det her:
http://www.apple.com/dk/iphone/preview-iphone-os/ vare knapt 1½ time på et
letforståeligt engelsk, ellers prøv at se her:
http://www.iphoneinstaller.dk/.
--
MVH
Pico

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-05-09 09:22

Pico skrev:

> Telefonen er da udemærket I den software der kommer til sommer. ver. 3,
> bliver bl. andet MMS tilgængelig, copy/paste og bedre opløsning på billeder
> (hvordan de så laver det?).

Det er da nemt - hvis de fra starten har lagt en begrænsning i
softwaren i forhold til hardwaren. Så kan de senere frigive en
version med magisk forbedring af billederne.

--
Bertel

Fra : Pico

Dato : 20-05-09 11:57

Bertel Lund Hansen wrote:

> Det er da nemt - hvis de fra starten har lagt en begrænsning i
> softwaren i forhold til hardwaren. Så kan de senere frigive en
> version med magisk forbedring af billederne.

Det er selvfølgelig en mulighed, lad os håbe det bliver bedre for ligesom de
øvrige 2 MP telefonkamere er der ikke noget at skrive hjem om
Det er nu ikke altid rigtigt, jeg har lige printet et A4 billed af svigermor
og det blev ganske godt, ikke fordi jeg normalt bruger at udprinte billeder
fra telefonen, men for en gangs skyld ver der et godt billede af den 91
årige og selvfølgelig kan man godt se forkel på hvis jeg havde brugt
spejlrefleksen, men efter en rimelig tur i PS blev det abselut brugbart
--
MVH
Pico