Nokia E75 (strømsparer aktivering)
Fra : mikkelholmaagaard@gm~

Dato : 19-05-09 11:16

Hej.

Jeg har for ca en uge siden købt en Nokia E75 og er meget tilfreds,
bortset fra et MEGA irriterende problem : når telefonen er ved at løbe
tør for strøm, slår en strømsparerfunktion til. Dette bevirker bl.a at
telefonens displaylys går ud efter 5 sekunder. Jeg har forsøgt at
ændre dette, men hver gang kommer en "fejlmelding" op hvor der står :
kan ikke aktiveres / deaktiveres så længe strømsparerfunktionen er
slået til. Selv ved fuld batteri kan dette ikke ændres. Der figurerer
desuden en slags "sove" tegn / en halvmåne ovenpå batteriet oppe i
venstre hjørne.

Nogen der kan hjælpe ??

Mvh Mikkel

Fra : David Mc Nally

Dato : 20-05-09 01:05

On May 19, 7:15 pm, mikkelholmaaga...@gmail.com wrote:
> Jeg har for ca en uge siden købt en Nokia E75 og er meget tilfreds,
> bortset fra et MEGA irriterende problem : når telefonen er ved at løbe
> tør for strøm, slår en strømsparerfunktion til.

Du kan formentlig så strømsparer-funktionen fra ved at trykke på tænd/
sluk/profil-knappen og vælge nederste mulighed, der bør hedde noget
med power saving. Det skal du dog gøre fra gang til gang.