ZYB + htc S710
Fra : paladsrevolution@gma~

Dato : 18-05-09 13:26

Hej

Da jeg købte ovennævnte fik jeg overført mine kontakter via ZYB og
SyncML fra Synthesis

Inden alt for længe skal jeg skifte telefonen ud (men beholde nummret)
og tænkte at jeg via ZYBs hjemmeside kunne lave en back up af kontakt-
og kalenderdata.

Men på hjemmesiden står der at programmet (?) skal startes op ....
Hvad menes lige med det?

Jeg har prøvet at starte Synthesis programmet, men får og vide at
prøve licensen er udløbet (det er næsten 2 år siden jeg brugte det,
den ene gang).

Hvad kan jeg gøre, for at sikre dataerne?

Fra : Kim

Dato : 19-05-09 13:01

>Jeg har prøvet at starte Synthesis programmet, men får
>og vide at prøve licensen er udløbet (det er næsten 2 år
>siden jeg brugte det, den ene gang).
>
>Hvad kan jeg gøre, for at sikre dataerne?

Tjae... Købe en licens til Synthesis programmet var da
en oplagt mulighed...
Der findes vist ikke nogen gratis SyncML til Windows
Mobile.
Mvh, Kim

Fra : paladsrevolution@gma~

Dato : 20-05-09 03:30

On 19 Maj, 14:01, "Kim" wrote:

> Tjae... Købe en licens til Synthesis programmet var da
> en oplagt mulighed...
> Der findes vist ikke nogen gratis SyncML til Windows
> Mobile.

Jeg ved ikke hvor oplagt det er at købe et produkt man kun bruger
hvert andet år ... men hvis pengene sidder løst, så ja.

Men jeg har faktisk fået en mail fra ZYB, hvor de henviser til
download af deres egen software
http://download.zyb.com/sync/nexthaus/winmo/ZYBSync.CAB

Underligt at tilgangen via deres hjemmeside ikke er synlig.

Fra : Kim

Dato : 20-05-09 22:42

<paladsrevolution@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://download.zyb.com/sync/nexthaus/winmo/ZYBSync.CAB
>
>Underligt at tilgangen via deres hjemmeside ikke er synlig.

Ja, der har altid stået, at der "snart vill komme" en SyncML,
og det er der så nu... Det vidste jeg ikke. Tak for tippet

Mvh, Kim

Fra : paladsrevolution@gma~

Dato : 21-05-09 05:10

On 20 Maj, 23:41, "Kim" wrote:

> Ja, der har altid stået, at der "snart vill komme" en SyncML,
> og det er der så nu... Det vidste jeg ikke. Tak for tippet

Så er vi to der er blevet klogere

Men af et så genialt produkt, synes jeg godt nok deres hjemmeside
halter noget ... var det ikke fordi deres kundeservice sendte et
direkte link, ville jeg aldrig selv have opdaget det.