Nokia N95 8gb "Pakkedata er ikke tilgængel~
Fra : Allan

Dato : 17-05-09 21:35

Jeg har en Nokia N95 8gb, som ikke er branded.
Den har softwareversion 31.0.015
Min udbyder: Telmore

Alle indstillinger vedr. WAP, internet og MMS er opsat via SMS fra Telmore

Når jeg vil gå online via browseren, får jeg følgende fejlmeddelelse:
"Pakkedata: Pakkedata er ikke tilgængelige, kontrollér netværks-tjenesterne"
Efterfølgende er telefonen totalt hægtet af netværket, ingen dækning
overhovedet.
Genstartes telefonen kører alt normalt, ind til man forsøger at gå på
nettet, så går det galt igen....

Det skal lige nævnet at den kører fint via samtaler, WLAN og SMS.

Ifølge denne tråd, ligger problemet hos udbyder, kan det virkelig passe?
Jeg har kontaktet Telmore, men uniddelbart sender de mig bare nogle nye
opsætninger og det virker ikke som om de kender problemet.

Er der nogle af jer her i gruppen som kender til dette?

Med venlig hilsen

Allan

Fra : Allan

Dato : 18-05-09 01:21

Jeg fik ikke sendt linket til tråden med, det kommer her:
http://www.geekzone.co.nz/forums.asp?ForumId=23&TopicId=14048

Med venlig hilsen

Allan