C905 irreterende problemer bl.a. med firmw~
Fra : PSD

Dato : 14-05-09 16:22

Hej.

Så fik jeg min C905, og ja det er da en fed telefon...
TDC branded men hey, det er også fint nok, for den køre jo hos TDC...

Dog er der et par ting der har skuffet mig en del...

1. Mekanisk er selve slider-funktionen fin, men når telefonen er åbnet
sidder delen med skærmen løst og kan vippe lidt...
Ikke så meget så man kan se det, men man kan sagtens mærke det...

2. Firmwaren har en kedelig fejl...
Når man gemmer en længere sms som klade fordi man vil skrive videre
senere, så gemmer den kun det der stod i den første del af sms´en...

3. Der er en lidt sjov sløse-fejl i firmwaren.
Inde under netdeling, skal den stå til "Netdeling Deaktiveret" for at
den er AKTIVERET og omvendt...

Jeg undersøgte lige, og jeg HAR desværre allerede nyeste firmware i
telefnen... R1DA032

Kan man skrive til SonyEricsson´s firmware-team om de fejl der er i
firmwaren ?
jeg har før haft rigtig gode kontakter hos Nokia´s firmware team, men er
det mon også muligt at råbe SonyEricsson op på en måde ?

--
P.

Fra : Snuden

Dato : 14-05-09 19:32

"PSD" <pd@uno.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> er AKTIVERET og omvendt...
>
> Jeg undersøgte lige, og jeg HAR desværre allerede nyeste firmware i

Den nyeste firmware version er ifølge min telefon:
1205-9079
R1DA035

Fra : KE Kofod

Dato : 14-05-09 21:10

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "PSD" <pd@uno.dk> skrev i meddelelsen

> Den nyeste firmware version er ifølge min telefon:
> 1205-9079
> R1DA035
Ja min siger også R1DA032.
/KE Kofod.

Fra : Snuden

Dato : 14-05-09 21:15

"KE Kofod" <dyt@baat.dk> skrev i meddelelsen

> "Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja min siger også R1DA032.
> /KE Kofod.

Har i brugt opdateringstjenesten i telefonen?

Fra : KE Kofod

Dato : 14-05-09 21:57

> "KE Kofod" <dyt@baat.dk> skrev i meddelelsen

> Har i brugt opdateringstjenesten i telefonen?
Nej, SE update! .
/KE Kofod.

Fra : PSD

Dato : 15-05-09 13:37

> Har i brugt opdateringstjenesten i telefonen?

Jeg har prøvet begge dele, både SEUS og via telefonen...

--
P.

Fra : Snuden

Dato : 15-05-09 14:45

"PSD" <pd@uno.dk> skrev i meddelelsen news:4A0D6207.9060705@uno.dk...

> Jeg har prøvet begge dele, både SEUS og via telefonen...

Det undrer mig bare, at vi ikke har den samme version og at de begge skulle
være "den nyeste" ??

Fra : KE Kofod

Dato : 15-05-09 15:00

> Det undrer mig bare, at vi ikke har den samme version og at de begge
> skulle være "den nyeste" ??
Der er nok aligevel forskel på vores hardware så derfor denne forskel i
firmwaren.
Hvad der er til forskel på de to firmware ved jeg ikke, men jeg kan ikke
opdatere længere end til xxxxxx32 så skriver telefonen at den har den nyeste
version installeret. Såååååå sådan skal det nok bare være.
/KE Kofod.

Fra : MariaH

Dato : 15-05-09 22:23

> Jeg undersøgte lige, og jeg HAR desværre allerede nyeste firmware i
> telefnen... R1DA032

Min hedder R1BA042
--
Maria

Fra : JK

Dato : 17-05-09 21:07

"MariaH" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Min hedder R1BA042
> --
> Maria
Det har nok også noget at gøre med om de er branded til et teleselskab

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-05-09 22:01

"JK" <jkp6670haderspamsaasletbaredetfraspamoghertil@hotmail.com> wrote in

> Det har nok også noget at gøre med om de er branded til et teleselskab

Software versionen skifter ikke ved branding, der kommer bare lidt mere
info på. Min C905 har en software der, i fuldt navn, hedder "R1DA030
prg1208-0461_HUTCHISON_SI R1DA030" = 3 brandet software der svarer til
R1DA030 men med 3´s specialiteter.