Billigste SonyEricsson-mobil uden abb. lig~
Fra : Jakob Griffel

Dato : 09-05-09 20:52

Hej

Jeg er som sagt ude efter den billigste SE-mobil, der kan fås på markedet
p.t. - som ikke er SIM-låst.
Er det noget jeg skal finde i en Netto f.eks.? Og hvilken model skal jeg
spejde efter?

Nogen forslag? Den behøver ikke kunne noget specielt...

--
Hilsen Jakob

Fra : Infinity

Dato : 09-05-09 21:11

Jakob Griffel wrote:
> [...]
> jeg spejde efter?
>
> Nogen forslag? Den behøver ikke kunne noget specielt...

Du skal nok ikke regne med at Netto har mere end et eksemplar, hvis de har
et godt tilbud i reklamen, måske Føtex er bedre, eller har ElGiganten en til
500 kr, men er den det værd? Tvivler.

Ellers prøv her
www.kortlink.dk/6kp9
--
/Infinity

Fra : Jakob Griffel

Dato : 11-05-09 22:45

> Ellers prøv her
> www.kortlink.dk/6kp9

Klart...

Nogen der ved om en SE K200i har vibrator? Den ser ellers fin ud...

--
Hilsen Jakob

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-05-09 22:50

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> wrote in

> Jeg er som sagt ude efter den billigste SE-mobil, der kan fås på
> markedet p.t. - som ikke er SIM-låst.

Er der en speciel grund til at det skal være en SE? Bilka har nemlig masser
af Nokia model meget simpel til, svjh, ~199kr.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-05-09 06:50

Jakob Griffel skrev:

> Jeg er som sagt ude efter den billigste SE-mobil, der kan fås på markedet
> p.t. - som ikke er SIM-låst.

http://www.pricerunner.dk/cl/1/Mobiltelefoner?sort=3&man_id=2843

Jeg købte en SE T280i til min mor for 600 kr. Det er faktisk en
ret god mobil hvis man ikke er til det avancerede lir.

--
Bertel