Nokia og Bluetooth og PC Suite
Fra : Ukendt

Dato : 06-05-09 15:53

Er der nogen af jer med en Nokia tlf. der også bruger Nokia PC Suite til at
overføre mellem tlf. og pc via Bluetooth, der kan anbefale mig en god og
stabil Bluetooth usb dongle?
Den skal kunne køre i timevis uden at afbryde forbindelsen til PC Suite og
opdatere automatisk når der kommer sms.
Jeg har prøvet en lille Nano BT dongle og en Billionton dongle (den første
med BlueSoleil software) og den anden med Windows XP's egen driver, men
begge kører da noget ustabilt (især den første).

Jeg vil gerne høre om et setup der virker og hvor det kan købes!
Og BlueSoleil har ingen interesse længere.

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-09 19:13

Er der ingen af jer som har problemer med at Nokia PC Suite afbryder
forbindelsen til telefonen engang imellem?
Når jeg bruger Communication Centre til at læse sms og mms, så nulstiller
den nogle gange alle sms'erne og viser at der er 0 selvom der måske er 20.
Så skal programmet genstartes før end det virker igen. Opdaterings-knappen
virker heller ikke, programmet skal genstartes før end det virker igen et
lille stykke tid.