Så sælger Frank Rasmussen BiBob! ;-)
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-05-09 07:26

Så har Frank Rasmussen solgt BiBob ligesom han i sin tid solgte Telmore:

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2009/05/05/05072712.htm?rss=true

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : simon

Dato : 05-05-09 07:38

Hans Paulin (6310) skrev:
> Så har Frank Rasmussen solgt BiBob ligesom han i sin tid solgte Telmore:
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2009/05/05/05072712.htm?rss=true

Ak ja - så er der vist ikke rigtig
flere uafhængige selskaber tilbage.
Det er skidt for konkurrencen
/es

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-05-09 07:54

simon skrev:

> Ak ja - så er der vist ikke rigtig
> flere uafhængige selskaber tilbage.
> Det er skidt for konkurrencen

Frank kommer nok med et nyt udspil om et par år når konkurrenceklausulen er
udløbet!?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : JK

Dato : 05-05-09 19:43

> Frank kommer nok med et nyt udspil om et par år når konkurrenceklausulen
> er udløbet!?
Ja mange fatter ikke helt at det ikke er Frank der er til for dem men dem
der er til for ham.

Han score kassen det er også fint nok for mig, men at folk gang på gang
ophæver ham som gud fatter jeg ikke.

Som mange kritikere sagde fra start ja så var det kun et ? om tid fæør bibob
blev solgt.

Så Bibob kunder velkommen til Sonofon godaften

Fra : Hauge

Dato : 05-05-09 19:47

Hej
JK wrote:
> Ja mange fatter ikke helt at det ikke er Frank der er til for dem men
> dem der er til for ham.
>
> Han score kassen det er også fint nok for mig, men at folk gang på
> gang ophæver ham som gud fatter jeg ikke.

Jeg var lige ved at skrive et indlæg 99% ens med dit.. Jeg fatter heller
ikke folk forgudelse af ham, de må simpelthen være dumme..

Mvh Hauge

Fra : \(6400\) Anders Fors~

Dato : 06-05-09 18:23

> Hej

> Jeg var lige ved at skrive et indlæg 99% ens med dit.. Jeg fatter heller
> ikke folk forgudelse af ham, de må simpelthen være dumme..
>
> Mvh Hauge

Det siger temmeligt meget om din intelligens....

Fra : Hauge

Dato : 06-05-09 19:46

(6400) Anders Forst wrote:
> Det siger temmeligt meget om din intelligens....

Hehe, hvordan kan du udtale dig om intelligens? Skal man ikke have en viden
om emnet, før man kan udtale sig? Nåehnej, det holder jo på ingen måde dig
tilbage.

/Hauge

Fra : \(6400\) Anders Fors~

Dato : 06-05-09 19:58

> Hehe, hvordan kan du udtale dig om intelligens? Skal man ikke have en
> viden om emnet, før man kan udtale sig? Nåehnej, det holder jo på ingen
> måde dig tilbage.
>
> /Hauge

Jeg er faktisk lidt spændt på, hvor længe du har adgang til internettet, for
TDC er igang....

Fra : Hauge

Dato : 06-05-09 20:01

(6400) Anders Forst wrote:
> Jeg er faktisk lidt spændt på, hvor længe du har adgang til
> internettet, for TDC er igang....

Fniz, lad mig grine min røv i laser.

/Hauge

Fra : Peter T.

Dato : 07-05-09 11:51

In article <4a01ddc9$0$25182$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
anders.forst@xxgmailxx.com says...

> Jeg er faktisk lidt spændt på, hvor længe du har adgang til internettet, for
> TDC er igang....

Jeg tror du blot skal koncentrere dig om afdragene på dit horrible lån
hos DanAktiv. ;)

--
Peter T.

Fra : \(6400\) Anders Fors~

Dato : 07-05-09 11:54

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]

> for
> TDC er igang....

Jeg tror du blot skal koncentrere dig om afdragene på dit horrible lån

De er væk

Fra : Peter T.

Dato : 06-05-09 12:52

In article <4a0088ca$0$25179$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
jkp6670haderspamsaasletbaredetfraspamoghertil@hotmail.com says...

> Han score kassen det er også fint nok for mig, men at folk gang på gang
> ophæver ham som gud fatter jeg ikke.

Det er der nu ikke noget at sige til. Folk bag firmaer som BiBob,
telmore, fullrate og image scandinavia har kæret om kerneproduktet uden
hankypanky annoncer og kampagner og har scoret mesterligt højt på
troværdighedskontoen.
Når de så har taget markedsandele, bliver de solgt til et større firma,
der laver kerneproduktet om til et omrejsende tivoli med kulørte lamper
og lotteriboder - typisk garneret med nogle ulidelige reklamekampagner
med nye buzzwords.
Det er som om de store spillere på markedet ikke forstår, at aflæse
forbrugersegmenter siden disse små firmaer formår at blive trusler, for
så derefter blive opkøbt. Jeg skifter stadig ikke til Sonofon fordi
Peter Belli optræder i deres reklamer.

--
Peter T.

Fra : Jakob M

Dato : 06-05-09 17:38

Det er som om de store spillere på markedet ikke forstår, at aflæse
forbrugersegmenter siden disse små firmaer formår at blive trusler, for
så derefter blive opkøbt.

Har det på samme måde. Er mere eller mindre blevet tvunget over til TDC, da
ingen andre kunne levere fornuftigt internet og forskelllen på kundeservice
er enorm. Hos TDC føler man sig som et stykke kvæg, der skal malkes for hver
en dråbe og så kan de ikke forstå at man ikke er lykkelig over deres
middelmådige produkt.

Mvh
Jakob

Fra : Peter T.

Dato : 07-05-09 11:49

In article <4a01bceb$0$90262$14726298@news.sunsite.dk>, smoelf@gmail.com
says...

> [...]
> er enorm. Hos TDC føler man sig som et stykke kvæg, der skal malkes for hver
> en dråbe og så kan de ikke forstå at man ikke er lykkelig over deres

Ja. Pt er der en ulidelig tv-reklame fra Telmore hvor en kvindestemme
forsøger at sælge en Nokia musiktelefon på bedste supermarkedmanérer.
Det er meget muligt, at produktet (Telmore) ikke er blevet dårligere.
Men det scorer meget lavt på mit troværdighedsbarometer. Jeg savner sgu
det gode gamle Telmore! :) Der er nogle reklamebureauer og
firmabestyrelser, der trænger til en opfriskning omkring begrebet
produktbranding.

--
Peter T.

Fra : Jan Riber

Dato : 06-05-09 00:07

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> Så har Frank Rasmussen solgt BiBob ligesom han i sin tid solgte
> Telmore:
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2009/05/05/05072712.htm?rss=true

Så brast det sidste håb om at Bibob ville skifte til en udbyder
med en dækningsgrad jeg kan bruge til noget
Så prøver jeg s.. da lige og springe over til punkt1mobil..

Vh. Jan