Erfaring med Telecare?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-05-09 11:59

Overvejer at købe en mobil hos www.clicksalg.dk ; de benytter firmaet
Telecare som værksted.

Telecare får dårlige anmeldelser på www.trustpilot.dk - er der nogen hér der
har erfaringer med Telecare?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : \(6400\) Anders Fors~

Dato : 04-05-09 12:13

news:49feca85$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...

> Overvejer at købe en mobil hos www.clicksalg.dk ; de benytter firmaet
> Telecare som værksted.
>
> Telecare får dårlige anmeldelser på www.trustpilot.dk - er der nogen hér
> der har erfaringer med Telecare?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Hvad for en mobil, har du i tankerne....?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-05-09 12:15

(6400) Anders Forst skrev:

> Hvad for en mobil, har du i tankerne....?

SE W995
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : \(6400\) Anders Fors~

Dato : 04-05-09 12:24

> SE W995
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Kender specielt meget til Telecare, så det kan jeg ikke udtale mig om.

Men mobilen ser fin ud, men den er udsolgt, der hvor du vil købe den (iflg.
mobilpriser.dk)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-05-09 12:46

(6400) Anders Forst skrev:

> Kender specielt meget til Telecare, så det kan jeg ikke udtale mig om.

Okay

> Men mobilen ser fin ud, men den er udsolgt, der hvor du vil købe den
> (iflg. mobilpriser.dk)

Den kommer først på markedet midt i denne måned
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : \(6400\) Anders Fors~

Dato : 04-05-09 12:49

> Okay

> Den kommer først på markedet midt i denne måned
> [...]

Overvejer om jeg skal købe mig en C905, for den er sgu ret blæret

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-05-09 12:53

(6400) Anders Forst skrev:

> Overvejer om jeg skal købe mig en C905, for den er sgu ret blæret

Jeg vil - hvis jeg køber den - i givet fald ha wifi, god lyd, radio,
mulighed for at bruge mpe og "hurtighed" (modsat fx X1 Xperia)
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-05-09 13:00

Hans Paulin (6310) skrev:

> er der nogen
> hér der har erfaringer med Telecare?

Fik lidt respons på "Mobildebat":

"Altså udover at jeg har haft min E66 inde hos dem 4 gange for samme fejl
uden den blev lavet, så har jeg faktisk ret god erfaring med dem
Det skal lige siges at det ikke var Telecares skyld som sådan, da fejlen var
sådan at den røg direkte ind til Nokias hovedværksted hver gang, så det var
Nokia der var idioterne..

Men ellers har jeg rigtig tit været dernede bare for at få opdateret til
nyeste firmware. Og hver gang jeg har haft mobiler til reparation er de
blevet lavet hurtigt."
Hans
www.zofiaoghans.dk

begin 666 icon_wink.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,,`/_J`$5%10```/_.`/_)`/Z=`/^T`/_^D__]$___Q__E
M`/__ZP```````````````"'Y! $```P`+ `````/``\```17D$D9:IV8U97.
M&1<6< @"G$,13$$GG#"0KMKQQC"H)29P^R^"*G#H_6 $0^6 PR4KO690&1@T
C3P*%<%7UQ8(ZS6"@$)BSA!EK3&BWU:* 86X89E@6VB0"`#L`
`
end

Fra : Jan Riber

Dato : 06-05-09 00:01

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Overvejer at købe en mobil hos www.clicksalg.dk ; de benytter
> firmaet Telecare som værksted.
>
> Telecare får dårlige anmeldelser på www.trustpilot.dk - er der
> nogen hér der har erfaringer med Telecare?

Jeg havde en Nokia N73 sendt til Telecare Esbjerg, gennem Fona
(Garantirep.). Den estimerede rep. tid var sat til 10
arbejdsdage, men jeg kunne hente min telefon i Fona 4 dage efter
jeg afleverede den. Joystikket var som aftalt skiftet og
softwaren var opdateret. "Thumbs Up" her fra.

Vh Jan

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-05-09 02:13

Jan Riber skrev:

> Joystikket var som aftalt skiftet og
> softwaren var opdateret. "Thumbs Up" her fra.

Lyder ikke tosset
Hans
www.zofiaoghans.dk