N95-8GB / Batteritid ?
Fra : Knud Hansen

Dato : 02-05-09 18:23

Har købt et nyt (originalt Nokia) batteri til min n95-8gb. Det virker fuldt
opladt ca. 17 - 18 timer . I den periode har den kun været i brug til at par
billeder og lidt SMS. Er det ikke for lidt ?

Jeg skiftede netop det gamle ud pgra det samme. Det sér ud til at være spild
af penge ,den investering i nyt batteri

Fra : Leif Neland

Dato : 02-05-09 23:04

Knud Hansen skrev:
> [...]
>
> Jeg skiftede netop det gamle ud pgra det samme. Det sér ud til at være
> spild af penge ,den investering i nyt batteri

Mit batteri holder heller ikke længe. Har du slukket gps og bluetooth?
Leder den efter wan?

Jeg har lader i bilen, så jeg bekymrer mig ikke.
Dog undrer det mig, at der er svagt lys i "blitzen" ved kaberalinsen på
bagsiden hele tiden.

Leif

Fra : \(6400\) Anders Fors~

Dato : 03-05-09 05:10

"Knud Hansen" <qwert@123.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skiftede netop det gamle ud pgra det samme. Det sér ud til at være
> spild af penge ,den investering i nyt batteri

Batteri tiden plejer at blive bedre, efter nogle opladninger, så det kan
godt betale sig, at lade batteriet køre helt dødt 4-5 gange.
Batteriet skal lige ''slides'' til, så plejer det at hjælpe.

Fra : Knud Hansen

Dato : 03-05-09 14:13

"(6400) Anders Forst" <anders.forst@xxgmailxx.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> godt betale sig, at lade batteriet køre helt dødt 4-5 gange.
> Batteriet skal lige ''slides'' til, så plejer det at hjælpe.

tak for tip, det vil jeg prøve at gøre.

Fra : J. E.

Dato : 03-05-09 14:03

> [...]
> lidt SMS. Er det ikke for lidt ?
>
> Jeg skiftede netop det gamle ud pgra det samme. Det sér ud til at være spild af
Ved dette brug ville mit originale holde min. 3 døgn tændt hele tiden.

Fra : Knud Hansen

Dato : 05-05-09 00:08

"J. E." <of.post@post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> "Knud Hansen" <qwert@123.dk> skrev i en meddelelse

> Ved dette brug ville mit originale holde min. 3 døgn tændt hele tiden.

Jeg har installeret lidt piratsoftware på den , så jeg feks kan spille
nGage-spil gratis. Hvad jeg så alligevel stort set aldrig ghar tid.

Og noget lovligt : et buetooth-keyboard for ikke bruge så meget tid med at
skrive sms på de små tasteturdimser. Ved ikke om disse kan trække så meget
på batteriet.