SE C510 og "Samtaler"
Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 01-05-09 19:31

Hej

Nogen med en SE C510, der ved om det er muligt, at slå de latterlige
"Samtaler" fra, så man kan læse sine SMS'er på normal vis? Manualen siger
intet....

Søren

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-05-09 22:33

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in

> Nogen med en SE C510, der ved om det er muligt, at slå de latterlige
> "Samtaler" fra, så man kan læse sine SMS'er på normal vis? Manualen siger
> intet....

På C905 er det bare at vælge den anden fane, så får du en almindelig
indbakke.

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 03-05-09 19:25

Henrik Stidsen wrote:
> På C905 er det bare at vælge den anden fane, så får du en almindelig
> indbakke.

Det er det på sin vis også på en C510. Jeg vil bare gerne slippe helt for
det.

Søren

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-05-09 22:40

> Det er det på sin vis også på en C510. Jeg vil bare gerne slippe helt
> for det.

Det kan du ikke - men hvis du først har valgt den almindelige indbakke, har
den så ikke valgt den som standard? Det har min C905 i hvert fald.

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 05-05-09 08:38

Henrik Stidsen wrote:
> Det kan du ikke - men hvis du først har valgt den almindelige
> indbakke, har den så ikke valgt den som standard? Det har min C905 i
> hvert fald.

Kan du uddybe? :) Hver gang jeg får en SMS nu, så vises den via "Samtaler".

Søren

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-05-09 17:38

> Kan du uddybe? :) Hver gang jeg får en SMS nu, så vises den via
> "Samtaler".

Åbn indbakken, skift til "normal" indbakke, afslut. Det virkede fint.