Kuvert vil ikke forsvinde Nokia 6220 Class~
Fra : Brian Olesen

Dato : 01-05-09 17:06

Hejsa
i toppen af skærmen er en kuvert som om der er besked eller noget, som bare
ikke vil forsvidne.

nu har vi prøvet alt muligt og umuligt.
det er sket efter en softwareopdatering til v. 4.13..xxx

jeg har endda prøvet at formatere telefonen.

Hvad kan man gøre, for at få denne irriterende kuvert væk?

På forhånd tak.

Mvh. Brian

Fra : Jean

Dato : 01-05-09 18:13

Brain Olesen skrev:
> Hvad kan man gøre, for at få denne irriterende kuvert væk?

"Fejlen" skyldes 9 ud af 10 gange, gamle SMS-beskeder, som ligger på
SIM-kortet.

Jeg har ikke lige en Nokia i nærheden, så jeg husker måske forkert.

- Menu
- Beskeder
- Vælg "Valg" - ude til venstre
- Så bør der være en der hedder SIM-beskeder..

Slet dem, og se om det hjælper?

Mvh Jean.

Fra : Brian Olesen

Dato : 01-05-09 23:52

"Jean" <ask@me> wrote in message

> [...]
> - Beskeder
> - Vælg "Valg" - ude til venstre
> - Så bør der være en der hedder SIM-beskeder..

Yes sir. that did it!
tusind tak!

Mvh. Brian