Både pop3 og exchange på samme tid på Blac~
Fra : Nedad

Dato : 01-05-09 03:27

Hejsa

Er der nogen der ved om Blackberry 9000 Bold kan klare flere mails
konti hvor nogen kører exhange og andre konti kører pop3.

Samt et ekstra spørgesmål, kan sen sætte op til at kun bruge data på
eget net?

På forhånd tak
Nenad

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 01-05-09 11:47

Nedad wrote:
> Hejsa
>
> Er der nogen der ved om Blackberry 9000 Bold kan klare flere mails
> konti hvor nogen kører exhange og andre konti kører pop3.

Jeg kan ikke give dig svaret, men derimod et godt tip.

Når man overvejer at købe f.eks. en telefon så download manualen og læs
om de funktioner man efterspørger, så finder man ud af hvad den kan - og
det har også den fordel at manualen som regel er mere ærlig med
funktioner en reklamen som siger "den kan det hele"

Fra : Nedad

Dato : 04-05-09 05:35

On 1 Maj, 12:46, Esben von Buchwald <find....@paa.google> wrote:
> [...]
> det har også den fordel at manualen som regel er mere ærlig med
> funktioner en reklamen som siger "den kan det hele"

Hej Esben

Det gør jeg ikke længer, har en router fra 3 og jeg havde kikket på
nettet og i opsætningen der kunne der ændres en del. Men 3 de sætter
deres eget software i routeren og så kan den manuel der hentes ned på
nettet ikke bruges til noget længer.
Det mener jeg også gælder deres telefoner, de sætter en del af deres
eget software ind på dem så de kan have styr på deres bruger og på
hvad de fortager sig på deres net.

Med venlig hilsen
Nenad