Nokia E65 resetter.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-04-09 21:42

Hej

Min telefon er begyndt at opføre sig mærkeligt.
Den resetter.
Det kan være at den resetter/booter hver 5 minut når den bare ligger på
bordet.
Der kan så gå dag i mellem at den resetter.

Nogen der kender de vises sten til hvad jeg skal gøre ved det?

--
Uffe Bærentsen

Fra : Brian Olesen

Dato : 30-04-09 21:54

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> bordet.
> Der kan så gå dag i mellem at den resetter.
>
> Nogen der kender de vises sten til hvad jeg skal gøre ved det?

Ja du skal da sende den ind til rep på garantien.
Men hvis du ikke vil det, så prøv i første omgang at resette til
factoryindstillingerne.
altså ind under værktøjer, indstillinger, telefon, generelt og
fabriksindstillinger.
låsekoden er: 12345

hvis det så ikke går væk er det noget hardwaremæssigt og svært at finde
selv.

Mvh. Bria
Mvh. Brian

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-05-09 20:24

Brian Olesen wrote:
> [...]
> fabriksindstillinger.
> låsekoden er: 12345
>
> hvis det så ikke går væk er det noget hardwaremæssigt og svært at

Det hjalp med en reset to factorysettings.
Takker for rådet

--
Uffe Bærentsen