Overførsel mellem mobil og pc
Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 16:59

Hvordan overfører man egentlig billeder mellem mobilen og computeren?
I vejl. står noget med Bluetooth, men det har min stationære pc ikke. Og der
følger ikke noget datakabel med til telefonen, kun oplader. Og jeg synes det
er lidt dyrt at sende en email med billede til mig selv hver gang jeg skal
have overført et billede fra telefonen til pc'en.
Det er en Nokia mobiltlf. og der står at mobilens datastik KUN er til aut.
værksteder, så jeg går ikke ud fra at man kan overføre billeder den vej.
Andre muligheder?

Med venlig hilsen Søren

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 26-04-09 17:46

hvilken nokia?

men den med datastik... et datakabel til den og pc suite og du er godt
igang....

Fra : \(6400\) Anders F.

Dato : 26-04-09 17:49

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i en meddelelse
> hvilken nokia?
>
> men den med datastik... et datakabel til den og pc suite og du er godt
> igang....
>

> "Søren P." <nejtak> skrev i en meddelelse

En USB Bluetooth dongle kunne være en mulighed...
- Har muligvis en liggende et sted i gemmerne, hvis du er int.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-04-09 17:55

Søren P. skrev:

> Hvordan overfører man egentlig billeder mellem mobilen og computeren?
> I vejl. står noget med Bluetooth, men det har min stationære pc ikke.

En pind med Blåtand koster under 200 kr. Det bruger jeg til min
pc.

--
Bertel

Fra : \(6400\) Anders F.

Dato : 26-04-09 18:00

> En pind med Blåtand koster under 200 kr. Det bruger jeg til min
> pc.
>
> --
> Bertel

En pind, er det sådan en vi andre kalder en USB stick ?
For så er 200,- fandme mange penge at betale for sådan en pnid !

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-04-09 18:01

(6400) Anders F. skrev:

> En pind, er det sådan en vi andre kalder en USB stick ?

Ja.

> For så er 200,- fandme mange penge at betale for sådan en pnid !

Jeg sagde jo også under ...

--
Bertel

Fra : \(6400\) Anders F.