Hvordan ser man model nr.?
Fra : Ukendt

Dato : 22-04-09 19:29

Jeg har fået en ældre Nokia mobil tlf. af min onkel. Men jeg kan ikke se
hvilken model det er. Kan man ikke taste noget så alle oplysninger kommer
frem?
Og kan man finde brugermanualer online på gamle Nokia mobiler?

Fra : \(6400\) Anders F.

Dato : 22-04-09 19:38

"Morten Nielsen" <nomail> skrev i en meddelelse
> [...]
> frem?
> Og kan man finde brugermanualer online på gamle Nokia mobiler?

Du kunne jo starte med at gå ind på Nokia's hjemmeside.

Fra : Michael Lund Milo

Dato : 22-04-09 19:39

> [...]
> hvilken model det er. Kan man ikke taste noget så alle oplysninger kommer

Det står som regel under batteriet.

Mvh.

Michael Lund Milo

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 22-04-09 19:53

> [...]
> frem?
> Og kan man finde brugermanualer online på gamle Nokia mobiler?

tast *#0000# så står det der... men som regel står det os inde under
batteriet.

Fra : Max

Dato : 22-04-09 20:16

Hej Nikolai

> tast *#0000# så står det der... men som regel står det os inde under
> batteriet.

Prøvede lige på 3 forskellige, og kun en gav sit navn.

--
Mvh Max

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 22-04-09 20:43

> Hej Nikolai

> Prøvede lige på 3 forskellige, og kun en gav sit navn.

så må det være nbogen gamle nogen da... ellers hvis der kommer et rm nummer
så google det...

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 23-04-09 19:38

> tast *#0000# så står det der
Virker ikke på en 3310
.... men som regel står det os inde under batteriet.
Det virker på 3310

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 22-04-09 22:36

Morten Nielsen wrote:
> [...]
> frem?
> Og kan man finde brugermanualer online på gamle Nokia mobiler?

Kig på klistermærket med tal, under batteriet, hvis ikke der står et
modelnummre så er der sikkert en produktkode som du kan google efter