Outlook Web Access som Java til mobilen?
Fra : Z

Dato : 17-04-09 23:31

Ja, overskriften giver nok en god indikation af at jeg ikke helt ved
hvad jeg leder efter

Jeg kunne godt tænke mig at få adgang til min mail på MS Exchange Server
2003. Jeg kan logge på en meget simpel Web Access fra Firefox på
computeren.

Findes der ikke en Java app som jeg kan få til at pege på den addresse,
og hvor jeg så kan indtaste brugernavn og password?

Den skal blot kunne vise mails, ligesom f.eks. Gmails Java app.
Jeg har en gammel SE K750i, så der er ikke noget med Windows Mobile her

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-04-09 00:18

Z skrev:

> Findes der ikke en Java app som jeg kan få til at pege på den addresse,
> og hvor jeg så kan indtaste brugernavn og password?

Kender du Opera Mini? Den sætter din mobil op som en rigtig
netbrowser. Den vil kunne det samme som din pc med Firefox - og
meget mere.

   http://help.opera.com/operamini/2.0/da/install.html

--
Bertel

Fra : Z

Dato : 18-04-09 07:45

> Kender du Opera Mini? Den sætter din mobil op som en rigtig
> netbrowser. Den vil kunne det samme som din pc med Firefox - og
> meget mere.
>
>    http://help.opera.com/operamini/2.0/da/install.html

Det gør jeg nu, og det var jo lige hvad jeg søgte
Tak skal du have, Bertel!