Nokia pc suite, Installation problem.?
Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 17-04-09 18:32

Hej

Jeg har indstalleret på en pc med cp sp3.
Nu vil jeg installeret på pc 2, også xp (sp3), men får en fejl meddelse :

Der er opstået et problem med denne windows installer pakke.
Et program der blev kørt som en del af inst., blev ikke udført som
forventet.

Det er sammen program fil jeg har brugt til begge pc'er.
Jeg har også downloadet en ny version, til pc2, og der er stadig denne fejl
?

NOgen som evt. har en løsning ? Jeg har googlet men har ikke kunne finde
noget brugbart.