Lys på bagsiden af N95
Fra : Leif Neland

Dato : 14-04-09 04:32

Der er svagt hvidt lys på bagsiden af min N95 8Gb, den led, der også
bliver brugt som flash; ved siden af linsen.

Det må da også bruge noget strøm...

Kan det slukkes? Jeg er i tvivl om at det har været tændt fra starten.

Leif

Fra : Leif Neland

Dato : 15-04-09 21:08

Leif Neland skrev:
> Der er svagt hvidt lys på bagsiden af min N95 8Gb, den led, der også
> bliver brugt som flash; ved siden af linsen.

Er det normalt?

Fra : pr

Dato : 16-04-09 15:59

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i meddelelsen

> Er det normalt?

Tror jeg ikke eller retter min N95 8GB lyser ikke andet end i forbindelse
med at den tager billeder

// Per R