Firmware 6600 Fold (Nokia)
Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 12-04-09 09:45

Hej

Jeg har købt en tlf. hos dba.dk (blå avis)
Den er unlocket og fungere med mit bibob kort.
Nu vil jeg opdatere den med ny firmware. Version 4.80 i telefonen -> ny
version 5.60

Når jeg søger efter opdatering vha. telefonen, siger den der ikke er nogen
ny version,
men når jeg bruger Nokia software updater, så er der en opdatering. ?!?
Jeg henter opdatering vha nokia program, men opdateringen mislykkes. (Den
siger jeg skal sætte usb kabel direkte i pc, hvilket jeg har gjort.). Jeg
har også prøvet andet kabel.

I telefonen kan jeg se at der har været diverse TDC på den.

Så hvor er problemet ?