N82 - jeg bliver til Jdi når sms ??
Fra : Per

Dato : 10-04-09 19:26

Hej NG !

Når jeg skriver "jeg" vha. T9 ordborgen skriver den hver gang jdi i stedet
for - kan det ikke ændres så den kan huske at det er "jeg" der skal skrives
første gang ? Istedet for at jeg skal gå til næste forslag for at det bliver
"jeg" ?

Jeg mener ikke den altid har gjort det - så måske har jeg kommet til at gøre
et eller andet ?

Det er iøvrigt en Nokia N82

mvh. Per

Fra : Anders

Dato : 10-04-09 19:33

> [...]
> det bliver "jeg" ?
>
> Jeg mener ikke den altid har gjort det - så måske har jeg kommet til at

Du kan måske have kommet til at slå ordborgen til, når du skriver SMS'er

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 10-04-09 21:44

Anders wrote:
> Du kan måske have kommet til at slå ordborgen til, når du skriver SMS'er

Lad dog være med at komme med ligegyldige dumsmarte bemærkninger, manden
skriver jo netop "Når jeg skriver "jeg" vha. T9 ordborgen "

Fra : Hauge

Dato : 10-04-09 22:08

Esben von Buchwald wrote:
> Lad dog være med at komme med ligegyldige dumsmarte bemærkninger,
> manden skriver jo netop "Når jeg skriver "jeg" vha. T9 ordborgen "

Igen fatter Anders ikke en hujende fis.. Utroligt at èn person kan være så
dum alene, han må være gift med en lige så dum.

/Hauge

Fra : Max

Dato : 10-04-09 22:16

Hej Hauge

> være så dum alene, han må være gift med en lige så dum.

Små børn er da ikke gift, men måske en mor eller far :)

--
Mvh Max

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-04-09 00:57

Per skrev:

> Når jeg skriver "jeg" vha. T9 ordborgen skriver den hver gang jdi i stedet
> for - kan det ikke ændres så den kan huske at det er "jeg" der skal skrives
> første gang ?

Det lyder sært. "jdi" forekommer slet ikke som forslag på min
mobil (SE K700) når jeg skriver "jeg". Er du kommet til at lagre
det som et ord i brugerordbogen?

--
Bertel

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-04-09 01:03

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in

> [...]
> forslag for at det bliver "jeg" ?

> Jeg mener ikke den altid har gjort det - så måske har jeg kommet til

Svjh gemmer Nokia automatisk ordet når man skriver noget den ikke kender,
det kan være en plage uden lige at komme af med sådan et ord den har gemt
på den måde. Jeg mener ikke det er nogen mulighed for at redigere ordbogen
så der er ik andet at gøre end at huske at ændre det *før* du fortsætter
til næste ord, med tiden vil det forsvinde fra ordbogen igen.

Fra : Per

Dato : 11-04-09 07:14

Henrik Stidsen wrote:
> [...]
> redigere ordbogen så der er ik andet at gøre end at huske at ændre
> det *før* du fortsætter til næste ord, med tiden vil det forsvinde

Hmmmm.

Jeg tænkte nok at det var noget i den stil jeg skulle affinde mig med.

Man tak for svar.

God Påske.

mvh. Per

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 11-04-09 11:03

Per wrote:
> Jeg tænkte nok at det var noget i den stil jeg skulle affinde mig med.

Prøv at trykke på * så den bladrer igennem forslagene. På et
tidspunkt kommer menupunktet "Stav" frem og dette vælger du så og
skriver det korrekte ord og trykker Ok.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>