N95 - Install-mappen
Fra : Brian Svendsen

Dato : 10-04-09 15:14

Hejsa.
Hver gang jeg tænder min telefon kommer den med følgende:

Der blev fundet software i lagerhukkommelsen der ikke er tillid til.
Installer ved hjælp af programstyring.

Jeg går ud fra, at det er noget som ligger i en mappe, hvor telefonen kigger
i hver gang den bliver tændt.
Men hvilken mappe det er, ved jeg ikke..

Nogen der kan hjælpe med dette..

/Brian

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 10-04-09 15:50

brows rundt på telefonen via f.eks. PC suite og find mappen indstall,
der ligger sikkert en .sis fil, som du kan slette

Fra : Brian Svendsen

Dato : 11-04-09 20:01

"Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i meddelelsen
> brows rundt på telefonen via f.eks. PC suite og find mappen indstall, der
> ligger sikkert en .sis fil, som du kan slette

Nu har jeg gennemgået samlige mapper. Både telefonens hukommelse og
ramkortet..
Det har ikke hjulpet..

Så flere bud er velkommen

/brian

Fra : Max

Dato : 11-04-09 20:06

Hej Brian

> Nu har jeg gennemgået samlige mapper. Både telefonens hukommelse og
> ramkortet..

Prøv at kikke i Programstyrringen og se om der er filer der ikke er
installeret, hvis der er, ja så kan du slette dem eller slå certificat
kontrollen fra så de kan installeres.

--
Mvh Max

Fra : Brian Svendsen

Dato : 12-04-09 09:32

> [...]
>
> Prøv at kikke i Programstyrringen og se om der er filer der ikke er
> installeret, hvis der er, ja så kan du slette dem eller slå certificat

Jeg gjorde godt nok ikke helt som du skrev.
Men jeg fjernede nogen af de ting som jeg kunne se i loggen, under
programstyring, jeg havde lagt ind.
Og det har så hjulpet.

Takker for inspirationen

/Brian