Lav lydstyrke på ny Sony Ericsson C510
Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 08-04-09 16:06

Hej

Jeg har lige købt en ny SE C510, hvor lydstyrken er usædvanligt lav, når man
snakker i telefonen. Bruger man den indbyggede højttaler eller headset, så
fungerer det umiddelbart meget bedre. Jeg har naturligvis skruet helt op fir
lyden i telefonen, men er der andet man lige kan prøve inden den returneres?

Søren

Fra : Anders

Dato : 08-04-09 17:23

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:49dcbd48$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> headset, så fungerer det umiddelbart meget bedre. Jeg har naturligvis
> skruet helt op fir lyden i telefonen, men er der andet man lige kan prøve

Hvor er den købt henne (butik el. over nettet) ?

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 08-04-09 18:06

Anders wrote:
> Hvor er den købt henne (butik el. over nettet) ?

Hos Telmore.

Søren

Fra : Anders

Dato : 08-04-09 18:27

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:49dcd995$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hos Telmore.
>
> Søren

Kontakt deres kundeservice, og forklar dit problem...

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 08-04-09 21:48

Anders wrote:
> Kontakt deres kundeservice, og forklar dit problem...

Citat fra kundeservice: "Det *kan* være en fejl - vi sender en pakkelabel og
så kan du sende den retur". Det kunne jo være, at der var noget, jeg havde
overset.

Søren

Fra : Anders

Dato : 09-04-09 06:22

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:49dd0d7d$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Citat fra kundeservice: "Det *kan* være en fejl - vi sender en pakkelabel
> og så kan du sende den retur". Det kunne jo være, at der var noget, jeg
> havde overset.
>
> Søren

Det må vel siges at være god service !

Tror du har været uheldig, og fået en ''mandags model''.

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 10-04-09 13:34

Anders wrote:
> Det må vel siges at være god service !
>
> Tror du har været uheldig, og fået en ''mandags model''.

Der er bestemt intet at udsætte på servicen. Jeg tænkte, om der var en
indstilling jeg kunne have overset.

Søren