Gemme sms fra mobil på sd-micro-kort /PC e~
Fra : den rigtige fotograf

Dato : 08-04-09 12:09

hej

Er der nogen der ved om dette er muligt??? Gemme sms fra mobil til
sd-micro-kort /PC er det muligt??
Per

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-04-09 17:19

"den rigtige fotograf" <denrigtigefotograf@ofir.dk> wrote in

> Er der nogen der ved om dette er muligt??? Gemme sms fra mobil til
> sd-micro-kort /PC er det muligt??

Både Sony Ericsson og Nokia har software der kan kopiere SMS beskeder til
computeren.

Fra : Chano Andersen

Dato : 08-04-09 17:56

Henrik Stidsen wrote:
> "den rigtige fotograf" <denrigtigefotograf@ofir.dk> wrote in

> Både Sony Ericsson og Nokia har software der kan kopiere SMS beskeder til
> computeren.

Min SE'er har mulighed for at flytte SMS lageret til hukommelseskortet.
Det vil sige at ALLE SMS'er gemmes på kortet.. Hvilket format der er
tale om, skal jeg dog ikke kunne sige.

- Chano Andersen

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-04-09 20:48

Chano Andersen skrev den 08-04-2009 18:55:

> Min SE'er har mulighed for at flytte SMS lageret til hukommelseskortet.
> Det vil sige at ALLE SMS'er gemmes på kortet.. Hvilket format der er
> tale om, skal jeg dog ikke kunne sige.

hvad er det for en model?

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Chano Andersen

Dato : 08-04-09 21:34

Carsten Riis wrote:

> hvad er det for en model?

Det er en C702.

- Chano Andersen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-04-09 00:21

Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> wrote in

> hvad er det for en model?

De fleste nyere SE kan det - men der er ik umiddelbart nogen adgang til at
læse dem ud over med SMS indbakken og du kan ikke tage dem med over på en
anden telefon eller til en ny installation af telefonens software. Det er
udelukkende et spørgsmål om hvor meget plads man har til rådighed til
beskederne.