"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse
news:grfuff$5tf$1@newsbin.cybercity.dk...
>
> "Anders" <spamer@nogetskidt.dk> skrev i en meddelelse
> news:49db727e$0$1831$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
>>
>> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse
>> news:grfqji$4g7$1@newsbin.cybercity.dk...
>>>
>>> "Anders" <spamer@nogetskidt.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:49db666d$0$1851$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
>>>>
>>>>
>>>> Kunne tyder på at batteriet er defekt.
>>>>
>>>> Har du fået din lader retur, ellers så ryk for den ?
>>>>
>>>>
>>> Jeg har ikke fået laderen endnu, og jeg regner med at der går en rum tid
>>> før jeg ser den. Pro-Shops RMA-afdeling er desværre ikke de hurtigste
>>> knallerter.
>>>
>>> Jeg mistænker også batteriet, men hvordan skal jeg bære mig ad med at få
>>> et nyt batteri, hvis værkstedet godt kan oplade det, men jeg ikke kan.
>>> Det er rent ud sagt meget irriterende at de ikke kunne konstatere
>>> fejlen. Ekspeditionen har taget omkring en måneds tid.
>>>
>>> --
>>> Martin
>>>
www.martinbak.dk/
>>>
>>>
>>
>> Værkstedet kan jo sagtens bilde dig ind, at de har kunne oplade det,
>> selvom de reelt ikke kan - for at skylde skylden på andre, så de selv
>> slipper for at ryste op.
>>
>> Hvad koster et nyt batteri ?
>>
>>
> Det ved jeg faktisk ikke. Men jeg forventer da at en telefon til små 2000
> kr. virker i mere end et par måneder, herunder også batteriet.
> Og det lykkedes jo åbenbart TDC's teknikere at ryste liv i telefonen, ikke
> at det gør mig nogen gavn nu, dog, jeg har end ikke fået taget den i brug
> efter den seneste reklamation.
>
> --
> Martin
>
www.martinbak.dk/
>
>
Værkstedet har med stor sansynlighed et reserve batteri liggende som de bare
sætter i.
Jeg vil rykke ProShop for et svar, for du har garanti på den.
Og så burde de være fleksible, og sende dig et nyt batteri.
- Mod at du selv. sender det defekte retur, men en kopi af din kvittering
(send ikke den originale).
Et nyt batteri har jeg set til 370,- + porto.
A