Nokia 3100, nyt tastatur og batteri
Fra : Kert Rats

Dato : 01-04-09 23:53

Jeg købte en Nokia 3100 i 2003 og har været meget glad for den. Nu er
tastaturet slidt, dvs. den plastfilm, som tasterne er overtrukket med og
hvorpå tastatursymbolerne er printet, er ved at være slidt af, især i
tastehjørnerne.
Kan man købe eller på anden måde få et nyt tastatur?
Og kan jeg mon selv montere det, eller skal min 3100 til en reparatør?

Batteriet i min Nokia 3100 er af typen Nokia BL-5C 3,7 volt, og jeg har en
nyere mobiltelefon fra 2008, en Nokia 1110i, med et batteri af typen Nokia
BL-5CA 3,7 volt. Er disse batterier identiske, på trods af det ekstra A på
batteriet fra min 1110i?

Glæder mig meget til at høre fra jer.

Venligst

Kert Rats

Fra : F. Hansen

Dato : 02-04-09 04:22

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> BL-5CA 3,7 volt. Er disse batterier identiske, på trods af det ekstra A på

Keypad http://www.sparepart.dk/group.asp?group=399 fra 29 kr

Batteri http://www.sparepart.dk/group.asp?group=265 fra 89 kr

Hos denne leverandør sælges det samme batteri til 3100 og til 1110i, så
måske
kan du bruge det du har.

Fra : Kert Rats

Dato : 02-04-09 20:27

"F. Hansen" <jerseycowdk@yahooNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Batteri http://www.sparepart.dk/group.asp?group=265 fra 89 kr
>
> Hos denne leverandør sælges det samme batteri til 3100 og til 1110i, så

Mægtigt! Tusind tak for oplysningerne.

Venligst

Kert Rats