Mobil med plads til to simkort - er denne ~
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 01-04-09 05:52

Nogen der kender denne:
http://www.sjovevarer.dk/2009/03/31/dobbelt-sim-kort-i-mobiltelefon-dkk-1969/ ?

Og specielt ved om det med de to simkort virker, eller om det er noget
skrammel?

MVH

Thomas

Fra : Anders Majland

Dato : 01-04-09 09:14

> Nogen der kender denne:
> http://www.sjovevarer.dk/2009/03/31/dobbelt-sim-kort-i-mobiltelefon-dkk-1969/ ?

Nej

> Og specielt ved om det med de to simkort virker, eller om det er noget
> skrammel?

Men Conrad.de har solgt en dobbelt telefon til 2 simkort der kunne være
aktive på samme tid. Så teknologien findes - men kunne ikke lige finde den i
deres onlineshop.

Fra : J.K.Arning

Dato : 01-04-09 19:11

On 2009-04-01 06:51:41 +0200, .°o.O Thomas O.o°. <flash4@it.invalid> said:

> [...]
> ?
>
> Og specielt ved om det med de to simkort virker, eller om det er noget

Med op til 30 minutters taletid på batteriet er det vel ligegyldigt vil
jeg mene.

Fra : Leif Neland

Dato : 01-04-09 19:33

J.K.Arning skrev:

> Med op til 30 minutters taletid på batteriet er det vel ligegyldigt vil
> jeg mene.

Følger man "Læs mere om Anycool P16 her" til
http://www.makanomedia.dk/mobil/?source=webgains&siteid=48673 står der
300 minutters taletid. Og det er jo en anden snak

Leif

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 01-04-09 22:34

On Wed, 1 Apr 2009 06:51:41 +0200,
=?iso-8859-1?Q?.=B0o.O_Thomas_O.o=B0.?= <flash4@it.invalid> wrote:
> [...]
>
>Og specielt ved om det med de to simkort virker, eller om det er noget

Jeg har köbt et kinesiskt mobilos fra www.cect.se og det er lort!!!
Dert virker en gang af fem....

Der er en Samsung der virker, men jeg kan ikke huske navnet.

Sög på google.

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)

Fra : indsigten@gmail.com

Dato : 28-04-09 14:35

Jeg har selv denne telefon:
http://makanomedia.dk/mobil2/Index.html

Den virker perfekt, har aldrig haft problemer. Det eneste minus er at
den ikke har dansk software, men det betyder ikke noget for mig.

Jeg kan se at den telefoner der bliver diskuteret her ER med dansk
software og er fra samme firma, så umiddelbart tror jeg den skulle
være i orden.