Profiler på Nokia
Fra : KsNa

Dato : 29-03-09 18:19

Hej

Jeg bruger forskellige profiler, så jeg kan udelukke ringning fra bestemte
nr. på bestemte tider.

Profilerne virker på ringning men ikke på SMS, der kommer alt med lyd.

Kan man få en telefon, hvor man kan lave profiler, der også virker på SMS.

Mvh
Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 29-03-09 21:07

"KsNa" <KsNa@invalid.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Profilerne virker på ringning men ikke på SMS, der kommer alt med lyd.
>
> Kan man få en telefon, hvor man kan lave profiler, der også virker på

Det er der nu mange nokiaer der kan.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : KsNa

Dato : 30-03-09 16:13

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "KsNa" <KsNa@invalid.invalid> wrote in message

> Det er der nu mange nokiaer der kan.

Muligvis, det fremgår bare ikke så tydeligt på Nokia.dk hvilke der kan og
hvilke der ikke kan. Den jeg bruger nu - 6230i kan ikke.

Mvh
Kim