Findes billigere alternaiv til iPhone
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 23-03-09 20:59

Jeg lurer på at at give konen en ny mobil da hendes gamle Motorola Razr
næsten ikke kan mere. Jeg synes ret godt om den nye iPhone, men mindre
godt om prisen. Findes der ikke et godt alternativ til den, som ikke
koster helt så meget. Hendes ønsker til en ny mobil er som følger:

- Ikke for stor
- Ikke for tyk
- Nem at bruge
- God SMS-ordbog
- Musik afspiller (mp3)
- Muligvis radio
- Kamera uden høj opløsning
- Gerne uden abb, men det er ikke et krav

Håber at nogen kan guide lidt i mobiljunglen.

Lars

Fra : Ralph Køster

Dato : 23-03-09 23:33

Brugt Iphone...?????

Fra : PD

Dato : 26-03-09 17:48

Køb aldrig brugte telefoner... aldrig aldrig !

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 27-03-09 13:12

PD wrote:
> Køb aldrig brugte telefoner... aldrig aldrig !

Det udsagn havde mere værdi hvis du nu begrundede det i stedet for at
skrive aldrig 2 gange ekstra

Fra : Kim

Dato : 23-03-09 23:45

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@flexcom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - Kamera uden høj opløsning
> - Gerne uden abb, men det er ikke et krav
>
> Håber at nogen kan guide lidt i mobiljunglen.

Noget HTC Touch Diamond, eller Samsung Omnia.

Mvh, Kim

Fra : Anders

Dato : 24-03-09 07:26

> [...]
> - Kamera uden høj opløsning
> - Gerne uden abb, men det er ikke et krav
>
> Håber at nogen kan guide lidt i mobiljunglen.

En SE T700, kunne være en mulighed.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 24-03-09 20:20

Lars Thomsen Nielsen wrote:
> [...]
> - Kamera uden høj opløsning
> - Gerne uden abb, men det er ikke et krav
>
> Håber at nogen kan guide lidt i mobiljunglen.

Den her lader til at opfylde de krav du stiller, det lyder ikke til den
skal være super avanceret, men bare kunne spille musik og være lille og
nem at bruge?
Nokia 5310
http://mobilpriser.dk/index.php?page=103&search=1&textsearch=&advanced=0&level=PB&priceinterval=-1&pricesort=-2&abonnement=-3&product=4217

Og så er der kommet en efterfølger, Nokia 5320 som er en del mere avanceret
http://mobilpriser.dk/index.php?page=103&search=1&textsearch=&advanced=0&level=PB&priceinterval=-1&pricesort=-2&abonnement=-3&product=4270

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 24-03-09 21:19

Esben von Buchwald skrev:
> [...]

Tak for jeres råd, der er lidt at gå videre med.

Lars

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-03-09 17:00

"Kim" <No@mail.dk> writes:

> Noget HTC Touch Diamond, eller Samsung Omnia.

Jeg har en HTC Touch Diamond, og det er bestemt ikke en telefon jeg vil
anbefale. Den er fin som PDA, men ikke god som telefon, synes jeg.

--
Jacob - www.bunk.cc

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-03-09 02:40

On 23 Mar., 21:58, Lars Thomsen Nielsen <l...@flexcom.dk> wrote:
> [...]
>   - Muligvis radio
>   - Kamera uden høj opløsning
>   - Gerne uden abb, men det er ikke et krav

Det kan stortset alle telefoner idag. Netop når man kommer over til
iphone og touch mobiler kan sms måske være et problem.
Så længe du ikke har krav om stor skærm, GPS, kalendesårfunktioner,
WIFI osv så er der ingen grund til at gå efter en Iphone...