Nulstille nokia 6500 slide
Fra : efn

Dato : 22-03-09 05:49

Hej...

Kan man formatere/nulstille en Nokia 6500 Slide - Hvis ja hvordan?

Mvh Erik...

Fra : Anders

Dato : 23-03-09 14:23

"efn" <efnissen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej...
>
> Kan man formatere/nulstille en Nokia 6500 Slide - Hvis ja hvordan?
>

> Mvh Erik...

Har du kigget i brugsforvirringen til den ?

Fra : efn

Dato : 23-03-09 08:49

> Har du kigget i brugsforvirringen til den ?

Nææ, men det påstår husets teenager at han har - måske han skulle
prøve igen - til min N73'er er det jo bare en 4 cifret kode, det
kunne jo være det samme til en 6500 Slide.....

Mvh. Erik

Fra : Anders

Dato : 23-03-09 16:15

> [...]

prøve igen - til min N73'er er det jo bare en 4 cifret kode, det
kunne jo være det samme til en 6500 Slide.....

Nu, er jeg ikke til Nokia mobiler, men der findes vidst nok en stardard
kode.
Koden kan sagtens være den samme.