Hjælp til Nokia 6220 C ønskes
Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 11-03-09 20:35

Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af en Nokia 6220. Men hvordan pokker
laver man grafiske smileys i sms-er.
På min gamle en 6300 var det lige ud ad landevejen. Nu kan jeg ikke finde ud
af det. Kan man overhovedet lave dem på denne model??
Hilsen
Mikkel
PS Første indlæg var en fejl... Fik trykket på sendtasten for tidligt..

Fra : Anders

Dato : 11-03-09 21:48

"Mikkel Bierberg-Petterson" <bierberg@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hilsen
> Mikkel
> PS Første indlæg var en fejl... Fik trykket på sendtasten for tidligt..

Har du kigget i manualen ?

Fra : Max

Dato : 11-03-09 21:56

Hej Mikkel

> Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af en Nokia 6220. Men hvordan
> pokker laver man grafiske smileys i sms-er.

Jeg tror ikke den kan, men måske et ekstra stykke software
som a-sms kan få den til det.

--
Mvh Max

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 12-03-09 04:08

Den 11-03-2009, skrev Max:
> Hej Mikkel

> Jeg tror ikke den kan, men måske et ekstra stykke software
> som a-sms kan få den til det.

Hvordan virker det ?

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Max

Dato : 12-03-09 17:54

Hej Brian

> Hvordan virker det ?

Ikke noget jeg har meget begreb om, men du
kan læse mere her:

http://www.myasms.net/index.php

--
Mvh Max

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 12-03-09 04:08

Mikkel Bierberg-Petterson skrev den 11-03-2009:
> [...]
> På min gamle en 6300 var det lige ud ad landevejen. Nu kan jeg ikke finde ud
> af det. Kan man overhovedet lave dem på denne model??

Nej det kan man ikke, har også lige købt mig sådan en 6220C og det
undrer mig at Nokia foringer deres nye produkter :/

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard