Obama er muslim
Fra : Bo Warming

Dato : 18-05-09 21:24

Washington Polst 10.4 vistefoto af USAs præsident der mødte SaudiArabiens
konge i Lonedon og bukkede næsten ned til gulvet.
En USA præsident har aldrig før bukket for et udenlandsk statsoverhovede,
men dette er VOGTEREN AF DE TO HELLIGE MOSKEER og Obama vil gerne i
paradis.

Fra : Bertel Brander

Dato : 18-05-09 23:08

Bo Warming skrev:
> [...]
> En USA præsident har aldrig før bukket for et udenlandsk
> statsoverhovede, men dette er VOGTEREN AF DE TO HELLIGE MOSKEER og

Nej, Obama er ikke muslim. Det er et faktum, men det er
naturligvis ligegyldigt for faktaresistente personer
som BW.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-05-09 19:45

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Nej, Obama er ikke muslim. Det er et faktum, men det er
> naturligvis ligegyldigt for faktaresistente personer
> som BW.

Når den typiske usenetter er uenig, så udslynges børnehaveskældsord
fx "faktaresistent"
Aldrig oplyses relevante og dokumenterede fakta.
Kan det modsiges at ingen USA-præsident har bukket sig helt ned til
gulvet, næsten - helt som Glistrup gjorde altid mod dr Margrethe -
overfor den saudiske kult-konge.
Kan sensationen tolkes som andet end et indicium på muslim-sindelag ,
som han selvfølgelig benægter.?

Fra : Bertel Brander

Dato : 21-05-09 00:39

Bo Warming skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Når den typiske usenetter er uenig, så udslynges børnehaveskældsord
> fx "faktaresistent"
> Aldrig oplyses relevante og dokumenterede fakta.

Problemet er at ligegyldig hvilke fakta og dokumentation der
kommer på bordet vil du fortsætte med at vrøvle løs. Kan du
bevise/dokumentere at du ikke er kommunist eller tilhører
scientology?

> Kan det modsiges at ingen USA-præsident har bukket sig helt ned
> til gulvet, næsten - helt som Glistrup gjorde altid mod dr Margrethe
> - overfor den saudiske kult-konge.

Lad os se på Bush: http://www.slate.com/id/2117535/
Betyder det at han er muslim?

Fra : Bo Warming

Dato : 22-05-09 03:37

> [...]
> kommer på bordet vil du fortsætte med at vrøvle løs. Kan du
> bevise/dokumentere at du ikke er kommunist eller tilhører

Rep og Dem er to firmaer der er perlevenner - se TV idag om Dick Cheney og
muslimen Obama, der lyver at Guantanamo har SKABT terrorister
De er enige i uskønt parløb om at terror skal opreklamees selvom 9.11
skyldtes forudanbragt termit-sprængstof i WTC
Derved overskyggens den befolkningsbombe som vi har ladet os lokke af
USA til at placere i EU med mange millioner muslimindvandrere.
At Obama er medlem af en kristen kirke er så ligegyldigt som at jeg er
medlem af den katolske kirke skønt jeg er mere ateistisk end de fleste
Det kostede intet at blive medlem - kun et par hyggelige snakker med
Nørrebro-pateren som var så klog at jeg næsten ville have betalt for
dem.

Hvorfor tror du at ingen amerikansk præsident tidligere har bukket dybt for
nogen kongelig eller andet statsoverhoved?

At 20 autonome inat kom og lavede massivt hærværk mod mit
plankeværk, spredte affaldskontainerens indhold på fortovet osv osv
betyder dog ikke at mine autonome nevøer beder 5 gange mod Mekka dagligt
Men sympatien er styret af misundelse mod "de rige svin" og en
boligejer som jeg, der bor på Nørrebro er i vide kredse stemplet som mere
afstumpet end Hitler
Brandpåsættelsen på mit plankeværk sidste søndag var dog næppe topstyret
og brændte derfor ud i tiden kl 21-24, hvor jeg sov og min
arbejdsomme samleverske ikke var kommet hjem fra job.

Fra : Bertel Brander

Dato : 22-05-09 19:40

Bo Warming skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen

Bo, vil du ikke være så elskværdig at svare på ovenstående.

> Rep og Dem er to firmaer der er perlevenner - se TV idag om Dick Cheney
> og muslimen Obama

Ny lyver du igen, Obama er ikke muslim.

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-09 20:41

> Ny lyver du igen, Obama er ikke muslim.

Fakta gør intet indtryk på den faktaresistente og lortebefængte Bo
Warming. Han vil gentage sin påstand i en uendelighed, for han tror selv
på det vås han lukker ud.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 22-05-09 20:58

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Fakta gør intet indtryk på den faktaresistente og lortebefængte Bo
> Warming. Han vil gentage sin påstand i en uendelighed, for han tror selv

Det gør du jo også.

Fra : Bertel Brander

Dato : 22-05-09 22:37

Arne H. Wilstrup skrev:
> [...]
>

> Fakta gør intet indtryk på den faktaresistente og lortebefængte Bo
> Warming. Han vil gentage sin påstand i en uendelighed, for han tror selv

Jeg tror egentlig ikke Bo selv tror på at Obama er muslim,
for Bo er det vigtigste at miskreditere Obama, og så ser
Bo stort på at han lyver. For de politisk korrekte på den
yderste højrefløj betyder det ikke så meget om Obama er
muslim, det vigtigste er om man kan få nogen overbevist
om at han er. I starten troede de at det var nok at slå
på at Obama er sort, da det ikke virkede gik de over til at
påstå (dvs. lyve om) at han er muslim. Hvis ikke højrefløjen
(her og i USA) var så ynkelige, havde de vel forsøgt sig med
politiske argumenter.

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-09 22:44

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
Hvis ikke højrefløjen
> (her og i USA) var så ynkelige, havde de vel forsøgt sig med
> politiske argumenter.

Præcis - højrefløjen er trængt, men man skal ikke undervurdere den. Som
en rotte der bider fra sig når den er trængt op i en krog, er det ikke
det sidste vi hører til højrefløjen. Jeg vil ikke blive spor overrasket
hvis det lykkes for højrefløjens nyttige idioter at få Obama slået
ihjel.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-09 00:05

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i meddelelsen
> [...]
> sidste vi hører til højrefløjen. Jeg vil ikke blive spor overrasket hvis
> det lykkes for højrefløjens nyttige idioter at få Obama slået ihjel.

Den veltalende enkeltperson er for uinteressant til at nogen gider
dræbe ham, hvis de kan tænke

det er den mafia som har har indsat Obama som talerør, der bør
analyseres og angribes, og som er alt for muslim-elskende

Fra : Bertel Brander

Dato : 23-05-09 00:55

Bo Warming skrev:
> [...]
>
> det er den mafia som har har indsat Obama som talerør, der bør
> analyseres og angribes, og som er alt for muslim-elskende

USA er et demokrati, Obama er valgt ved et demokratisk valg,
så den "mafia" du taler om må være flertallet af amerikanerne
(eller dem der har stemt).

Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-09 01:26

> USA er et demokrati, Obama er valgt ved et demokratisk valg,
> så den "mafia" du taler om må være flertallet af amerikanerne
> (eller dem der har stemt).

ISÆR EFER FDR blev præsidentkandidat har kloge sammensværgelsesteoretikere
påstået at allepræsidentkandidater udvælges af jewwish mama mafiaen i New
Y_ork der tidligt telefonerer sammen og afvejer hvem bør kandidere så
det er ligegldigt om Rep eller Dem vinder

Fra : Bertel Brander

Dato : 24-05-09 23:35

Bo Warming skrev:

> [...]
> af jewwish mama mafiaen i New Y_ork der tidligt telefonerer sammen
> og afvejer hvem bør kandidere så det er ligegldigt om Rep eller Dem

"Interessant" teori, du deler den vist med dine ligesindede,
nazisterne og præstestyret i Iran.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 25-05-09 18:30

Arne H. Wilstrup skrev:
> [...]
> det sidste vi hører til højrefløjen. Jeg vil ikke blive spor overrasket
> hvis det lykkes for højrefløjens nyttige idioter at få Obama slået

Jeg tvivler på der er mange i USA som du vil betegne som andet end
højrefløj. Det gør jo også processen meget nemmere :)

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-05-09 00:29

> [...]
> muslim, det vigtigste er om man kan få nogen overbevist
> om at han er. I starten troede de at det var nok at slå

Burde pc-højreekstremisterne ikke snarere skulle påstå at mulatten var hvid,
hvis din skarpsindige politiske analyse skulle skulle holde til dæmringen,
når du og AHW vakler hjem fra bodegaen?

Mvh
Martin

Fra : Bertel Brander

Dato : 23-05-09 00:56

Martin Larsen skrev:
> [...]
> hvid, hvis din skarpsindige politiske analyse skulle skulle holde til
> dæmringen, når du og AHW vakler hjem fra bodegaen?

Den politisk korrekte højere ekstremister er trods alt
ikke nået dertil i deres benægtelse af virkeligheden
at de er begyndt at påstå at Obama er hvid.

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-09 09:35

> [...]

Tja, Martinbassen projicerer sine egne drømme og handlinger over på
andre, sådan som det er med neurotikere.
Til Martinbassens oplysning kan jeg da sige at jeg sjældent - for ikke
at sige aldrig - går på bodega. Jeg har nok af "damer" hjemme og sprut
nok, hvis det skulle blive aktuelt. Blot til Martinbassens oplysning.

> Den politisk korrekte højere ekstremister er trods alt
> ikke nået dertil i deres benægtelse af virkeligheden
> at de er begyndt at påstå at Obama er hvid.

De eneste der er så forfærdelig optaget af Obamas hudfarve er som
bekendt højrefjolserne - de er jo ikke langt fra Mein Kampff.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-09 19:25

> [...]
>
> De eneste der er så forfærdelig optaget af Obamas hudfarve er som bekendt
> højrefjolserne - de er jo ikke langt fra Mein Kampff.

Yderst lidt i Mein Kampf har jeg rost

Mht hudfarve er Glistrup og jeg blandt de mindst bioracistiske dasnskere.
Vi er kulturracister, hvis man vil bruge pop-ordet racisme¨¨

Martin Larsen er lidt bioracist - jeg slet ikke.

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-05-09 20:54

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Vi er kulturracister, hvis man vil bruge pop-ordet racisme¨¨
>
> Martin Larsen er lidt bioracist - jeg slet ikke.

Måske mht AHW.

"Lad den iblandt eder, som er uden Synd, kaste den første Sten"

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-09 01:23

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> hvid, hvis din skarpsindige politiske analyse skulle skulle holde til
> dæmringen, når du og AHW vakler hjem fra bodegaen?

Mulathudfarven er ikke relateret til hans ret gode intelligens,men
bidrager til social arv og han kæler for vælgertækken ved at blege
eller fremkalde farve som om han var kulsort og brugte hudblegemidler
Det vidner om at han ser op til hvid kultur og respekterer det flertal af
sorte som bleger sig

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 25-05-09 18:31

Bo Warming skrev:
> Mulathudfarven er ikke relateret til hans ret gode intelligens,men
> bidrager til social arv og han kæler for vælgertækken ved at blege
> eller fremkalde farve som om han var kulsort og brugte hudblegemidler

Næppe. Eventuelle nuanceforskelle skyldes formentlig lyssætning.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-05-09 23:40

> [...]
>

> Fakta gør intet indtryk på den faktaresistente og lortebefængte Bo
> Warming. Han vil gentage sin påstand i en uendelighed, for han tror selv
Bill Clinton var også "muslim til husbehov" og købte sig venskab med
muslimlande ved at lovprise koranen.
Denne pointe i min trådstart kan heller ikke Wilstrup angribe så
mudderkast med børnehaveskældsord som "faktaresistent" er den typiske
mand-ej-bold måde at spilde alles tid.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-05-09 23:49

> [...]
>

> Fakta gør intet indtryk på den faktaresistente og lortebefængte Bo
> Warming. Han vil gentage sin påstand i en uendelighed, for han tror selv
Ynk&nag=empati&hævn=beslægtede skadevoldere
På kong Davids tid gjaldt den stærkestes ret , idet konger sendte
rivaler på uriaspost og løj at det var sagligt begrundet.
På Jesu tid opnåede de skriftkloge magt ved at ynke de fattige og
tvangsindkræve skat til socialistisk almisseuddeling.
Det gav overklassen livsindhold så de fik tiden til at gå og fik
selvtillid.
Samtidig misundte David sin undersåt Urias sin smukke kone og David fik
tiden til at gå med at opfinde nødvendighed af at gavne landet ved at
sende Urias til en farlig krigsposition.
Løgn er altafgørende i alles kamp mod alle
Staten foregiver at gavne danskerne ved at overuddanne, men det skaber
frustrerede unyttige stakler, der for at få tiden til at gå udpensler at
man bør hade de "rige svin" og have empati med de stakkes flygtninge

Fra : Bertel Brander

Dato : 23-05-09 01:00

Bo Warming skrev:
> [...]
> fik tiden til at gå med at opfinde nødvendighed af at gavne landet ved
> at sende Urias til en farlig krigsposition.

Bo er allerede så langt ude at han er begyndt at henvise
til biblen.

> Løgn er altafgørende i alles kamp mod alle

Nej Bo, normale mennesker lyver ikke.

> [...]
> skaber frustrerede unyttige stakler, der for at få tiden til at gå
> udpensler at man bør hade de "rige svin" og have empati med de stakkes

Bla. bla. og mere udenomssnak fra Bo.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-09 00:13

> Bo, vil du ikke være så elskværdig at svare på ovenstående.

> Ny lyver du igen, Obama er ikke muslim.

At fasthoilde er synspunkt er ikke at bevidst misinformere.

Du gentager dig selv - snart gider ingen åbne dine indlæg, fordi det har
læst det fra dig tidligere. Bare et godt råd.

---------------

Hysteri er kvindemagtens snu gøren sig kostbar, dvs afprøven af mænds
intelligens.
Kællingerne respekterer ham, der ikke hopper på hysteri-løgnen.
Kristendom blev populær ved at svage menneskelige får gav formuer til
kirken for at komme i himlen.
Jesus var kvindemagtens agent for dette bedrag.
Men kvinder respekterer mænd uden overtro fx Napoleon, der skærer igennem
og ved, at magt er ret.
Nogle få mænd vil gavne menneskeheden ved at satse på et harmonisk
fremtidigt overmenneske, der realiserer sig selv.
Spellerberg (håndboldsspiller stjerne) fik karantæne ved at bruge sin
ytringsfrihed på banen og kritisere dommeren.
Sport er ikke kommet til så klog nul-censur. Dommere skal beskyttes ved
at Spellerberg for karantæne, men det er fremskridt at man blæste på
karantænen-

Spellerberg er ikke et dumt får som terapeut-hovedpersonen i
Antikrist-filmen.
Han sagde sandheden. Terapeut-narren i filmen fatter ikke at han er gjort
kristen-dum og ikke gennemskuer at "grædende kvinder er beregnende
kvinder". Empati med dem er skadelig - er skadelig vedr alle andre end
spædbørn og lignende der vitterlig HAR brug for hjælp og som med en vis
sandsynlighed vil betale tilbage når de bliver ældre.

Fra : Bertel Brander

Dato : 23-05-09 01:05

Bo Warming skrev:
> [...]

Det gad Bo så ikke, gad vide hvorfor. Mon det i virkeligheden
forholder sig sådan at Bo er kommunist?

> At fasthoilde er synspunkt er ikke at bevidst misinformere.

Du mener at det at du lyver om Obamas religiøse tilhørsforhold blot
er et "synspunkt"? Eller er det blot et resultat af "brainstorm"?

> Du gentager dig selv - snart gider ingen åbne dine indlæg, fordi det
> har læst det fra dig tidligere. Bare et godt råd.

Bo, så længe du fortsætter med at lyve, dvs. bevist sprede
misinformation, har jeg tænkt mig at fortælle sandheden. Ikke
fordi jeg tror at der er nogen der på nogen måde er interesseret
i dine løgne, men mere fordi så beviste løgne ikke skal stå
uimodsagt.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-09 01:30

> [...]
> fordi jeg tror at der er nogen der på nogen måde er interesseret
> i dine løgne, men mere fordi så beviste løgne ikke skal stå

Prøv med logisk argumentation i stedet for mod-postulater

Jeg påstår ikke at mine få ord rummer hele sandheden, men god
brainstorming går efter BOLDEN

Fra : Bertel Brander

Dato : 24-05-09 23:39

Bo Warming skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Prøv med logisk argumentation i stedet for mod-postulater
>
> Jeg påstår ikke at mine få ord rummer hele sandheden, men god
> brainstorming går efter BOLDEN

Du er allerede begyndt at trække i land, imponerende. Nu mangler
du kun at gå fra at dine ord ikke "rummer hele sandheden" til at
de er "ren løgn".
I øvrigt er du den eneste der går efter MANDEN, men vi skal heller
ikke denne gang snydes for "bold ej mand".

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-09 09:37

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det gad Bo så ikke, gad vide hvorfor. Mon det i virkeligheden
> forholder sig sådan at Bo er kommunist?
'
Hvorfor skulle han dog være kommunist? Det ville være at degradere
kommunisterne til en Bo Warming, og det er da ikke rimeligt. Mon han
skulle være skabssocialdemokrat i stedet?

> [...]
> fordi jeg tror at der er nogen der på nogen måde er interesseret
> i dine løgne, men mere fordi så beviste løgne ikke skal stå

Bos rige er ikke af denne verden.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-09 19:22

> [...]
> kommunisterne til en Bo Warming, og det er da ikke rimeligt. Mon han
> skulle være skabssocialdemokrat i stedet?

Der er grader af at være musliim

det er altså absurd når det påstås at være løgn at Obama har en grad af
denne ideologi i sin tænkning.
Det har også min kristne bror

At man helt uden argumenter benægter min arbejdshypotese viser at man er af
et "rige", som jeg misbilliger, selvom det nok er af godhedsindustriens og
velfærdsstatens normale verden

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 25-05-09 18:34

Bo Warming skrev:

> At fasthoilde er synspunkt er ikke at bevidst misinformere.

Han er vel muslim eller ej. Der er ingen mellemvej der.

At kalde ham muslim hvis han er kristen, er vel usandt.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-09 20:09

"Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Han er vel muslim eller ej. Der er ingen mellemvej der.
>
> At kalde ham muslim hvis han er kristen, er vel usandt.
> --
Hvis jeg var muslimSYMPATISØR og ønskede valg som USA-præsident, ville
jeg melde mig ind i en kristen kirke

Fra : Bertel Brander

Dato : 25-05-09 20:45

Bo Warming skrev:
> "Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvis jeg var muslimSYMPATISØR og ønskede valg som USA-præsident,
> ville jeg melde mig ind i en kristen kirke

Obama er stadig ikke muslim, at påstå andet er at lyve. At
sige at Obama er muslim er ikke et "synspunkt".

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 25-05-09 21:34

Bo Warming skrev:

> Hvis jeg var muslimSYMPATISØR og ønskede valg som USA-præsident,
> ville jeg melde mig ind i en kristen kirke

Hvad nu hvis man var nazisympatisør? Eller holocaustfornægter?

Der er masser af måder at dumme sig hvis man gerne vil være præsident i USA.