Irakerne i Vor Frue Kirke på Facebook
Fra : Thomas M

Dato : 18-05-09 20:40

Støt op om, at irakerne i Vor Frue Kirke får lov at blive i Danmark.

Meld jer ind i gruppen "Irakerne i Vor Frue Kirke" på Facebook.

Først ødelægger vi deres land med krig, og når de så flygter herop for at
komme væk fra krigen, vil vi ikke have dem i landet. Det hænger ikke sammen.
Sådan bør det ikke være.

Så derfor: Støt op om dem, og meld jer evt. gerne ind i gruppen på Facebook,
og vis jeres support ad denne vej.

--
/ Thomas

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 18-05-09 20:43

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så derfor: Støt op om dem, og meld jer evt. gerne ind i gruppen på
> Facebook, og vis jeres support ad denne vej.

Det er da det sygeste jeg har hørt længe.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-05-09 21:20

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen

> "Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Det er da det sygeste jeg har hørt længe.
Ja, osse i den grad, for
DEN DER IKKE ER MED OS ER MOD OS, og er kun drevet af koranen og ønsker DK
gjort muslimsk

Overså du www.dendanskeforening.dk s hjemmeside FØRSTE A P R I L

Absul Wahid Petersen udsendte fatwa at muslimer FORBYDES AT MODTAGE BISTAND
fra den danske stat, fordi dissepenge er tjent ved produktion og eksport af
SVINEKØD

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-05-09 20:44

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen
> Støt op om, at irakerne i Vor Frue Kirke får lov at blive i Danmark.

Mon ikke Putin kan hjælpe politiet med at finde noget bedøvende til de
kriminelle irakiske turister, så man nemt kan fragte hjem?

Mvh
Martin

Fra : Petse

Dato : 18-05-09 20:49

Den Mon, 18 May 2009 21:39:44 +0200 skrev Thomas M:

> [...]
>
> Så derfor: Støt op om dem, og meld jer evt. gerne ind i gruppen på
> Facebook, og vis jeres support ad denne vej.

Vorherre bevares!

Fra : *@ '

Dato : 18-05-09 21:03

det VAR altså Vor Frue

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kim2000

Dato : 18-05-09 20:50

> [...]
>
> Så derfor: Støt op om dem, og meld jer evt. gerne ind i gruppen på
> Facebook, og vis jeres support ad denne vej.

Måske skulle du tjekke hvornår Irak krigen egentlig startede. Faktisk så er
disse flygtninge - nu turister - flygtet fra Saddam, ham har vi afsat, og
der er skabt ro og demokrati i landet, men til trods for det, så gemmer de
sig her i landet. Den eneste begrundelse er naturligvis at vi ikke har
indført bistandshjælp dernede. I Irak skal man arbejde for føden, det gider
de selvfølgelig ikke. De gider end ikke lære dansk selvom de nu har været i
landet i ti år.

Fra : Thomas M

Dato : 18-05-09 20:57

Kim2000 wrote:

> [...]
> man arbejde for føden, det gider de selvfølgelig ikke. De gider end
> ikke lære dansk selvom de nu har været i landet i ti år.

Ved du noget konkret om de irakere i kirken - f.eks at de ikke kan tale
dansk og heller ikke gider lære tale dansk?

Prins Henrik gider heller ikke lære tale dansk. Skal han smides ud af
landet, Kim?

--
/ Thomas

Fra : Kim2000

Dato : 18-05-09 21:08

> Ved du noget konkret om de irakere i kirken - f.eks at de ikke kan tale
> dansk og heller ikke gider lære tale dansk?

Jeg ved deres talsmand ikke evnede at tale dansk. Det er mere end rigeligt
for mig.

> Prins Henrik gider heller ikke lære tale dansk. Skal han smides ud af
> landet, Kim?

For min skyld ingen problemer. Alexander, Marie og hende der som Frederik er
gift med lærte dansk på mindre end 6 måneder. Man kan hvad man vil. Henrik
har aldrig gad lære det danske sprog og dermed aldrig Danmark og danskere.

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-09 21:25

On Mon, 18 May 2009 21:57:19 +0200, Thomas M wrote:

> [...]
> dansk og heller ikke gider lære tale dansk?
>
> Prins Henrik gider heller ikke lære tale dansk. Skal han smides ud af

Prøv lige at droppe udenomssnakken og forhold dig til at irakerne flygtede
fra det styre "vi" fjernede.

Fra : pm

Dato : 18-05-09 21:02

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> "Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

>Det var pokkers til udmelding
se her http://www.bt.dk/article/20090518/nyheder/905180418/

Citat fra artikkel
>De omkring 25 flygtninge er flyttet ind i kirken efter først at have
>opholdt sig i Vor Frue Kirke. Ifølge gruppens talsmand Taleb Ansari
>forventer man, at yderligere 15 familier vil søge tilflugt i kirken.

Og her.... bemærk navnet Taleb Ansari
http://www.fyens.dk/article/377459:Indland-Fyn--Seks--rs-faengsel-til-narkosmuglere

Mon det er ham Thomas især mener ????

pm

Fra : N_B_DK

Dato : 18-05-09 21:27

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> wrote in message

> Og her.... bemærk navnet Taleb Ansari
> http://www.fyens.dk/article/377459:Indland-Fyn--Seks--rs-faengsel-til-narkosmuglere
>
> Mon det er ham Thomas især mener ????

Ja han leverer sikkert pizza og stoffer til Thomas M

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 18-05-09 21:52

pm wrote:

> Og her.... bemærk navnet Taleb Ansari
> http://www.fyens.dk/article/377459:Indland-Fyn--Seks--rs-faengsel-til-narkosmuglere
>
> Mon det er ham Thomas især mener ????

Jeg skal være den første til at sige, at hvis det er sandt, så er det noget
skidt.

--
/ Thomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-05-09 22:00

> Jeg skal være den første til at sige, at hvis det er sandt, så er det
> noget skidt.

Jamen lad os da lige høre: Tror du, det er sandt?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-05-09 22:02

"Thomas M" <its@secret> wrote in message
> Jeg skal være den første til at sige, at hvis det er sandt, så er det
> noget skidt.

Pjat, det er bare lidt berigelse.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 19-05-09 08:56

Thomas M wrote:

> Jeg skal være den første til at sige, at hvis det er sandt, så er det
> noget skidt.

Han trækker sig som talsmand, fordi han endelig blev afsløret for sin narko
smugling's dom i 2002.

Utroligt nok fastholder han, at han er uskyldig.

Tænkte på, om det egentligt ikke kunne være en bonus, hvis man undersøgte om
nogle af de andre 280 irakere havde kriminelle domme osv bag sig? Dem der
vidste sig at have domme for det ene og andet, smed man ud af landet med det
samme. Det ville jeg sgu have det fint med.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 19-05-09 09:28

>Dem der vidste sig at have domme for det ene og andet,
> smed man ud af landet med det samme.

Sjovt det var der et parti der foreslog for nogle år siden da en hel del
blev hentet "hjem".

> Det ville jeg sgu have det fint med.

Nå ville du det? men når det er DF der ville have det fint med det, så
er de racistiske....

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : hanzen

Dato : 18-05-09 20:52

> [...]
>
> Så derfor: Støt op om dem, og meld jer evt. gerne ind i gruppen på
> Facebook, og vis jeres support ad denne vej.

Vi fjernede deres tyran.
Så burde der være fred og ro.
Hvad der siden er sket skyldes muhamedanernes manglende sunde fornuft.
--
hilzen
hanzen

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-09 21:44

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i meddelelsen

> "Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Vi fjernede deres tyran.
> Så burde der være fred og ro.
> Hvad der siden er sket skyldes muhamedanernes manglende sunde fornuft.

Der er ingen tvivl om at de fleste muslimer har en sundere fornuft end
dig, lille naziapologet.

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-09 21:49

On Mon, 18 May 2009 22:44:18 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Der er ingen tvivl om at de fleste muslimer har en sundere fornuft end
> dig, lille naziapologet.

Og straks kom Wilstrup på banen med persontilsvining.

Fra : Kim2000

Dato : 18-05-09 21:51

"Steen A Thomsen" <"s_a_thomsen(krølle)yahoo(prik)com"> skrev i en
meddelelse news:asoep73vacb4$.t0gr0uwrrhme.dlg@40tude.net...

> Og straks kom Wilstrup på banen med persontilsvining.

Det kan ikke passe, det kunne willieboy aldrig finde på......

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-05-09 22:00

> Det kan ikke passe, det kunne willieboy aldrig finde på......

Lad ham nu for fanden dø en tavs og ukommenteret netdød.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kert Rats

Dato : 19-05-09 08:33

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Lad ham nu for fanden dø en tavs og ukommenteret netdød.

Hørt, hørt!

Venligst

Kert Rats, der aldrig svarer Willer (eller Kim Larsen)

Fra : hanzen

Dato : 19-05-09 07:26

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse
> "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i meddelelsen

> Der er ingen tvivl om at de fleste muslimer har en sundere fornuft end
> dig, lille naziapologet.

Klap i dit lille ynkelige skvat
Og så hedder det altså muhamedanere
--
hilzen
hanzen

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-09 20:58

On Mon, 18 May 2009 21:39:44 +0200, Thomas M wrote:

> [...]
>
> Først ødelægger vi deres land med krig, og når de så flygter herop for at
> komme væk fra krigen, vil vi ikke have dem i landet.

Øhhh. Kom de fleste afviste irakere ikke til Danmark FØR vi kom til Irak
for at opbygge landet efter Saddam var sat på porten.?

>Det hænger ikke sammen.
> Sådan bør det ikke være.
>
> Så derfor: Støt op om dem, og meld jer evt. gerne ind i gruppen på Facebook,
> og vis jeres support ad denne vej.

Nej, anhold dem allesammen og sæt dem på et fly til nordirak, hvor der er
fred og ro.

Fra : Sten Schou

Dato : 18-05-09 23:38

> [...]
>
> Så derfor: Støt op om dem, og meld jer evt. gerne ind i gruppen på
> Facebook, og vis jeres support ad denne vej.

Aldrig i livet....du må have spist søm.....

Hilsen Sten

Fra : Sten Schou

Dato : 19-05-09 00:39

> [...]
>
> Så derfor: Støt op om dem, og meld jer evt. gerne ind i gruppen på
> Facebook, og vis jeres support ad denne vej.

SURPRISE.....skal vi nu også snart se fakkeltog?
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1169627.ece

Hilsen Sten

Fra : Rea721

Dato : 19-05-09 10:19

Thomas M <its@secret> wrote:

> Meld jer ind i gruppen "Irakerne i Vor Frue Kirke" på Facebook.

Findes der en gruppe der støtter udvisningen af de kegler...kan ikke lige
finde den??

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Thomas M

Dato : 19-05-09 10:38

Rea721 wrote:

> Findes der en gruppe der støtter udvisningen af de kegler...kan ikke
> lige finde den??

Sådan en kan jeg heller ikke finde. Man kan lave en?

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 19-05-09 11:32