Sommerens hade-liste
Fra : Bo Warming

Dato : 16-05-09 22:05

Sommerens hade-liste

1.Voldende muslimer
2. Hærværkende autonome

3.Musik spillet ud af åbne vinduer og natlang-festlarm
- man kan ikke lukke ørerne som man kan med øjne.

UPROBLEMATISK ER DERIMOD
Gamle der er blevet sjatpissere - man kan gå forbi lugten. Et sekunds "ondt
i næsen" er en oplevelse men langvarig støjforurening er tortur.

Danmark er et lorteland ved at straffe gamle med bleer og
tvangs-psykiatri , der begge er tortur, og som jeg håber også i al fremtid
at kunne holde mig fri af, ved at debatkritisere denne danske stats-nazisme

Rygere er heller ikke så slemme som støjplagerne

Folk, der går nøgne bør ALDRIG STRAFFES - de står for ærlighed , men
deres kritikere og kun dem er kritisable.

Nudister er helte. Fordi politi og domstole giver justitsmordstraffe for
blufærdighedskrænkelse har jeg i årevis ikke turde nyde naturlighed udenfor
egen have, og indtil jeg forhøjede plankeværk, trængte kvarterets voldsmænd
som kunne se ind i min have fra deres vinduer og søgte med lighter
at ildspåsætte.

Hvis nogen får øndt i øjnene af at se hud, kan de se den anden vej, og
lugt kan man gå forbi, incl tobaksrøg, men støj og vold bør politiet
sætte alt ind imod.