Specialtropper ind mod homoseksuelle i Mos~
Fra : Thomas M

Dato : 16-05-09 12:33

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2009/05/16/102121.htm

"Ruslands specialstyrke OMON sættes normalt ind ved højrisikosituationer som
gidseldramaer, terrorisme eller kidnapninger."

Jo jo, det går godt i Moskva, forud for det ligegyldige Melodi Grand Prix.

Specialtropper mod en homoseksuel demonstration. Skide kommunister.

Gad vide hvorfor Danmarks Radio ikke bare boykotter det show. Mener at
Holland havde talt om at skride fra det, hvis politi, soldater og
højreekstremister skulle opføre sig som idioter.

--
/ Thomas

Fra : Petse

Dato : 16-05-09 12:54

Den Sat, 16 May 2009 13:32:48 +0200 skrev Thomas M:

> [...]
> Holland havde talt om at skride fra det, hvis politi, soldater og
> højreekstremister skulle opføre sig som idioter.

Så er Kim Larsen nok glad, nu når nogen vil stoppe homoseksuelle.

Fra : hanzen

Dato : 16-05-09 13:42

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse
> [...]
> Holland havde talt om at skride fra det, hvis politi, soldater og
> højreekstremister skulle opføre sig som idioter.

Det var vist kun en af de Hollands... nej undskyld, men det hedder faktisk
Nederlandske deltagere der ville rejse hjem.
--
hilzen
hanzen

Fra : Tony

Dato : 16-05-09 15:56

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Det var vist kun en af de Hollands... nej undskyld, men det hedder faktisk
> Nederlandske deltagere der ville rejse hjem.

måske han var bøsse ?

Tony

Fra : hanzen

Dato : 16-05-09 17:00

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse

> måske han var bøsse ?
>
> Tony

Nemlig
--
hilzen
hanzen

Fra : Kim2000

Dato : 16-05-09 16:19

> [...]
> Holland havde talt om at skride fra det, hvis politi, soldater og
> højreekstremister skulle opføre sig som idioter.

Det er ganske enkelt svært at forstå at regeringen GIDER bruge energi på at
en flok mænd og kvinder går gennem en by mens de siger de er bøsse/lesbiske.
Hvis det skete herude på bøhlandet, ville vi nok spørge: "Og?" eller som vi
siger her "ÅÅG?"

Hvad kommer det mig ved hvem de går i seng med? Hvad kommer det regeringen
ved? Jeg fatter det ikke. Vi har selvfølgelig også tosser både her i gruppen
og her i landet, der mener det er deres sag hvem pokker folk går i seng med.
Så længe de holder sig fra min kone, så er jeg egentlig tilfreds

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-09 20:05

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen
> [...]
> kidnapninger."
>
> Jo jo, det går godt i Moskva, forud for det ligegyldige Melodi Grand

Enig i ligegyldigheden af det show.

> Specialtropper mod en homoseksuel demonstration. Skide kommunister.

Det har ikke en skid med kommunister at gøre. Du har vist glemt at det
ikke længere er kommunisterne der styrer landet?

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-05-09 20:43

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i meddelelsen
> "Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen

> Enig i ligegyldigheden af det show.

> Det har ikke en skid med kommunister at gøre. Du har vist glemt at det
> ikke længere er kommunisterne der styrer landet?

Stalins arv er der jo visse mimoser der hæger om...

Mvh
Martin

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-05-09 04:39

Arne H. Wilstrup skrev:

> Enig i ligegyldigheden af det show.

Tjah, folk kan jo lide det. At I så ikke kan, er vel også ok. Så er
der DR2, Eurosport og Disney Channel til dem der hellere vil have noget
andet.

> Det har ikke en skid med kommunister at gøre. Du har vist glemt at det
> ikke længere er kommunisterne der styrer landet?

Nåja, alle embedsmændene blev skiftet ud... Eller nowet.

Næh, Lillefar Putin sidder solidt i sadlen som den nye Zar.

Fra : Jesper

Dato : 17-05-09 19:31

"Thomas M" <its@secret> wrote:

> [...]
> Holland havde talt om at skride fra det, hvis politi, soldater og
> højreekstremister skulle opføre sig som idioter.

Hvem bekymre sig om det (andre end bøsserne) ?
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : N_B_DK

Dato : 17-05-09 20:09

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> Hvem bekymre sig om det (andre end bøsserne) ?

Ja vi ved jo problemerne forsvinder hvis man bare kigger den anden vej,
det er da taktikken på venstrefløjen.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Petse

Dato : 17-05-09 21:38

Den Sun, 17 May 2009 21:09:14 +0200 skrev N_B_DK:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
>
> Ja vi ved jo problemerne forsvinder hvis man bare kigger den anden vej,
> det er da taktikken på venstrefløjen.

Ja. Havde nu ikke ventet at venstrefløjen var imod bøsser.... Og dog.
Deres muslimske venner er jo imod bøsserne. Se bare på Kim Larsen.