Lundin
Fra : Ukendt

Dato : 15-05-09 14:04

Jeg ser at rædselsfulde højreorienterede nu vil have seriemorder Lundins
sex-besøg sat ned fra tre gange to timer til to gange to timer om ugen.

Her er jeg trods alt helt enig med CRL og hans medløbere, - straffe hjælper
IKKE, og hvad i alverden skulle der for eksempel være i vejen for at Lundig
kunne gå på diskotek hver lørdag. Hvorfor skal denne ulykkelige mand være
henvist til at bruge Internettet?

Jeg håber han lægger sag an hos menneskerettighedsdomstolen, hos formand
Ghadaffi.

Man kan underskrive på en Net-opfordring til at lade Lundin komme ud nu, -
har denne mand ikke lidt nok?

Fra : Thomas M

Dato : 15-05-09 14:55

Knud Larsen wrote:

> Man kan underskrive på en Net-opfordring til at lade Lundin komme ud
> nu, - har denne mand ikke lidt nok?

Nej.

Livstid til ham, uden mulighed for prøveløsladelse.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 15-05-09 18:24

"Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Livstid til ham, uden mulighed for prøveløsladelse.

Hvorfor straf hjælper jo ikke? (siger i normalt)

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 15-05-09 18:42

N_B_DK wrote:

> Hvorfor straf hjælper jo ikke? (siger i normalt)

Hvorfor hjælper straf ikke, og hvem er "I" ?

--
/ Thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-05-09 15:40

Knud Larsen skrev:

> Man kan underskrive på en Net-opfordring til at lade Lundin komme ud nu, -
> har denne mand ikke lidt nok?

Har du lyst til at have ham som nabo?

(Inden du svarer så læs lige
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/historien/article.php/id-8173031.html)

Fra : P.N.

Dato : 15-05-09 16:24

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ghadaffi.
>
> Man kan underskrive på en Net-opfordring til at lade Lundin komme ud nu, -

Øeh såvidt jeg kan se blander du hans sexbesøg sammen med udgangstilladelse.
Jeg kan ikke se hvad der skulle være i vejen for at Peter den kære dreng får
poleret 1 tallet og jeg kan slet ikke se ideen i at nedsætte hans
besøgstimer, hvad godt sku der være i det??.

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-09 16:32

P.N. wrote:
> [...]
> at Peter den kære dreng får poleret 1 tallet og jeg kan slet ikke se
> ideen i at nedsætte hans besøgstimer, hvad godt sku der være i det??.

Nej, det er rystende, og jeg håber vi bliver dømt ved Ghadaffis domstol.

Fra : Kert Rats

Dato : 18-05-09 13:04

> [...]
> mand være henvist til at bruge Internettet?
>
> Jeg håber han lægger sag an hos menneskerettighedsdomstolen, hos formand

Er Muammar al-Gaddafi virkelig formand for menneskerettighedsdomstolen?
Kom gerne med et link for verificere. Jeg kunne ikke lige selv finde noget
om sagen på Google.

Venligst

Kert Rats